Raliul Argeşului a fost anulat din cauza gropilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cea mai aşteptată competiţie automobilistică din Argeş a fost anulată. Raliul Argeşului nu se va mai desfăşura în acest weekend, deşi fusese anunţat cu surle şi trâmbiţe. Federaţia Română de Automobilism Sportiv a motivat că este nemulţumită de asfaltul de pe Transfăgărăşan, probă care era programată pentru sâmbătă. 

Desfăşurarea de forţe cu ocazia organizării Raliului Argeşului, una dintre cele mai aşteptate competiţii automobilistice din judeţ, a fost în zadar.

Într-un comunicat de presă emis în această săptămână, Federaţia Română de Automobilism Sportiv (FRAS) a anulat cea de-a patra etapă din cadrul Campionatului de Raliuri Dunlop 2011, care ar fi trebuit să ia startul vineri la Câmpulung, să continue sâmbătă pe Transfăgărăşan şi să se încheie duminică, la Piteşti.

Transfăgărăşanul, plin de gropi

Principalul motiv pentru care Federaţia a luat această decizie se leagă de faptul că Transfăgărăşanul nu a fost reabilitat la timp, aşa după cum promisese organizatorul, Hatters Club din Bucureşti.

“FRAS apreciază eforturile depuse de către organizator pentru asfaltarea traseului şi organizarea etapei în condiţii maxime de siguranţă pentru sportivi şi pentru public, însă termenul limită până la care lucrările trebuiau finalizate a expirat. Dl. Ştefan Vasile, vicepreşedintele FRAS şi dl. Silviu Moraru, preşedintele Comisiei de Raliuri au constatat că nu se respectă graficul lucrării de asfaltare angajat de organizator în faţa Biroului Federal şi a Comisiei de Raliuri, iar deficienţele constatate anterior nu au fost remediate în timp util”, au transmis reprezentanţii FRAS.

“De când raliurile sunt curse de circuit?”

În replică, organizatorul Norris Măgeanu,  de la Hatters Motorsport,  a scris, mâhnit, pe pagina sa de Facebook că decizia Federaţiei a fost pripită şi că a venit după ce evenimentul a fost popularizat.

“S-a gândit cineva, când s-a luat această hotărâre, câtă lume se va duce pe Transfăgărășan sâmbătă, în urma reclamei făcute? Sunt oare piloții mai fericiți acum? Mai protejați? O să trec pe probele de pe Transfăgărășan cu camera de filmat pornită, ca fapt divers. Tot ca fapt divers o să pun în paralel filmări aleatorii de la raliurile de asfalt din anii trecuți. De când raliurile sunt curse pe circuit? De la Raliul Argeșului 2011? Dacă am încercat să asfaltăm înseamnă că asta a devenit o obligație? Dacă nu asfaltam deloc, oare își dădea cineva seama că sunt probleme cu asfaltul?”, a scris Măgeanu, care a continuat, pe aceeaşi pagină că “Politicul a învins sportul”.

Presa argeşeană a speculat că unul dintre motivele anulării competiţiei ar fi că organizatorii nu ar fi dorit implicarea senatorului PDL Mircea Andrei în acordarea premiilor de la spectacolul de gală, fapt ce a avut drept repercusiune anularea raliului. La acest concurs, se înscriseseră 39 de piloţi, printre care Valentin Porcişteanu, Bogdan Marişca şi Dan Gârtofan, ocupanţii podiumului Campionatului Dunlop 2011.

Piteşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite