Cinci moduri de a vă creşte semnificativ productivitatea la muncă. Ce este „regula de două minute“

Cinci moduri de a vă creşte semnificativ productivitatea la muncă. Ce este „regula de două minute“

Productivitatea la locul de muncă este o provocare. FOTO: 123 RF

Productivitatea la locul de muncă este, de foarte multe ori, sabotată de numeroasele surse de distragere a atenţiei: Facebook, e-mail, telefoane, conversaţii cu colegii. Productivitatea poate fi însă crescută semnificativ dacă urmaţi următoarele sfaturi ale unuie expert Forbes.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Îţi termini vreodată ziua de lucru şi nu ai reuşit să îndeplineşti totate sarcinile de pe listă? Începi cu un plan, o listă, un obiectiv ... dar până la sfârşitul zilei, găseşti că lista ta de activităţi este şi mai lungă. Înţeleg. A fi productiv la locul de muncă poate fi dificil. Gestionarea timpului dvs. în moduri favorabile productivităţii dvs. este esenţială ... dar uneori poate fi greu de ştiut de unde să începeţi”, scrie pentru Forbes coach-ul Ashley Stahl, care propune următoarele 5 reguli: 
 
1. Opriţi multitasking-ul
 
Poate fi tentant să te ocupi simulat de mai multe sarcini, mai ales dacă par mici sau uşoare. Dar pur şi simplu nu funcţionează. Potrivit profesorului de neuroştiinţă Earl K. Miller, „multitasking-ul nu este posibil din punct de vedere uman.” Ne păcălim pe noi înşine când spunem că putem jongla cu uşurinţă apelurile telefonice, prezentările şi luăm, în acelaşi timp, prânzul. Concentraţi-vă pe o singură sarcină şi veţi ajunge la finalizarea ei mai repede.
 
2. Faceţi pauze
 
Am putea crede că a lucra în intervale mai lungi de timp înseamnă că vom realiza mai multe, dar niciodată nu vom lucra eficient dacă suntem epuizaţi.
Studiile arată că luarea pauzelor regulate ajută la concentrare şi îţi îmbunătăţesc starea de spirit. Faceţi o plimbare de cinci minute în jurul biroului sau petreceţi 15 minute la cafeaua de după-amiază.
 
3. Stabiliţi obiective mici
 
Uneori, perspectiva obiectivelor noastre poate fi copleşitoare. Să vezi o mână de proiecte mari în calendarul tău poate fi stresant ... dar dacă vei împărţi obiectivul mare în sarcini mai mici, vei fi mult mai productiv. În loc să vă notaţi în agendă „termină proiectul”, stabiliţi fiecare sarcină care trebuie realizată pentru a finaliza proiectul. Acest lucru vă va ţine conectat în ficare zi şi va face ca proiectele mai mari să pară mai puţin descurajante.
 
4. Rezolvaţi cele mai importante sarcini atunci când sunteţi cel mai alert
 
Cu toţii aruncăm la o parte obiectivele mari, pentru că nu suntem siguri că le vom îndeplini ... Şi când ajungem la ele, suntem prea obosiţi pentru a le acorda atenţia de care au nevoie. Aşa se face că proiectele ajung să necesite zile suplimentare şi ne fac să simţim că productivitatea a dispărut.
 
Înţelegerea momentului şi a modului în care lucraţi cel mai bine este esenţială pentru a face aceste proiecte mari la timp. Nu există un program stabilit care să funcţioneze pentru toată lumea ... dacă sunteţi o persoană dimineaţă, abordaţi în primul rând sarcinile importante ale zilei.
 
5. Implementaţi „regula de două minute”
 
Profitaţi la maxim de timp la locul de muncă completând acele ferestre minuscule cu sarcini reale. Potrivit antreprenorului Steve Olenski, găsirea şi completarea imediată a sarcinilor care durează două minute sau mai puţin îţi economisesc timpul. Deci, dacă durează mai puţin de două minute sarcina, fă-o acum.
 
Celălalt aspect al regulii de două minute este că orice obiectiv poate fi început în mai puţin de două minute. Aceasta nu înseamnă că veţi putea finaliza fiecare sarcină în 120 de secunde, dar iniţierea de noi obiective este primul pas pentru realizarea lor!”
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările