Saint-Gobain România îşi retehnologizează linia de producţie a sticlei float din Călăraşi

Saint-Gobain România îşi retehnologizează linia de producţie a sticlei float din Călăraşi

fabrica Saint Gobain de la Călăraşi FOTO Saint Gobain

Cel mai mare producător de sticlă la nivel mondial, cu o tradiţie de 350 de ani a inaugurat la Călăraşi o linie de producţie retehnologizată a sticlei float. Astfel, a fost prelungită durata de viaţă a liniei sale de producţie a sticlei float, un proces complex menit să îi crească performanţele industriale şi să genereze o scădere a consumului de energie.

 
Acest proces de retehnologizare va conduce la o creştere a capacităţii de producţie şi la o reducere a consumului de energie cu circa 20%. La inaugurarea noii linii au participat ambasadorul Frantei în România, Excelenta Sa, Michele Ramis, reprezentanţii comopaniei, alături de Andre Limon, preşedinte, dar şi autorităţile locale: primarul municipiului Călăraşi, Daniel Ştefan Drăgulin, preşedintele Consiliului Judeţean Călăraşi, Vasile Iliuţă, prefectul judeţului Călăraşi, George Iacob.
 
Manifestarea a fost prezentată de Monica Davidescu, actriţă la Teatul Naţional Bucureşti, iar în final, Ana Ungureanu, fostă concurentă la emisiunea Românii au talent, a oferit un moment artistic spectaculos: a desenat cu nisip istoria sticlei. În urma retehnologizării, în fabrica din Călăraşi, unde lucrează 340 de angajaţi, sunt produse 21 de milioane de metri pătraţi de sticlă anual.
 
Echipată cu cele mai inovatoare tehnologii pentru producţia sticlei plane şi a sticlei speciale cu peliculă magnetronică, fabrica din Călăraşi, creată în 2006, reprezintă hub-ul regional care deserveşte pieţele din România şi din Balcani, furnizând totodată produse unice în portofoliul Saint-Gobain. La fabrica din Călăraşi activează 340 de angajaţi. 
 
Sticlă de înaltă performanţă
 
În România, Saint-Gobain oferă produse şi soluţii pentru sectorul materialelor de construcţii, precum şi soluţii de înaltă performanţă, cumulează 1.800 de angajaţi şi operează 13 situri industriale. Prin această investiţie, Saint-Gobain îşi consolidează poziţia de lider în regiunea Europei de Sud-Est şi de actor principal în sectorul materialelor de construcţii. 
 
Saint-Gobain creează, produce şi distribuie materiale şi soluţii care contribuie la bunăstarea şi viitorul fiecăruia dintre noi. Acestea pot fi găsite pretutindeni, în locurile în care trăim şi în viaţa de zi cu zi: în clădiri, transporturi, infrastructură şi în multe aplicaţii industriale. Ele oferă confort, performanţă şi siguranţă, abordând provocările legate de construcţie durabilă, de eficienţa utilizării resurselor şi de schimbările climatice.  Compania a avu în 2018 vânzări în valoare de 41.8 miliarde euro în 2018, fiind prezentă în 68 de ţări, cu peste 180.000 de angajaţi.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: