TEST Nissan Leaf - limuzina maşinilor electrice?

TEST Nissan Leaf - limuzina maşinilor electrice?

Nissan Leaf este prima maşină electrică produsă în serie mare, acesta fiind nu doar un titlu care să sune pompos, ci unul care ne arată cât de relevantă este experienţa în construcţia unei maşini 100% electrice. Test cu versiunea cu baterie de 62 kWh.

 
Nissan Leaf este modelul care a deschis apetitul europenilor pentru maşini electrice, fiind ani de-a rândul cel mai bine vândut astfel de model, dar şi unul care a evoluat în conformitate cu cerinţele pieţei.
 
Practic, în acest moment, Leaf arată o maturitate tehnică din multe puncte de vedere şi pare una dintre soluţiile din piaţă care îţi vor aduce multă linişte în utilizare. De ce spun asta? Pentru că după mai bine de un deceniu de producţie, Nissan a optimizat extrem de bine tot ceea ce ţine de tehnologie, iar asta se vede chiar şi după câţiva zeci de kilometri. 
 
Voi trece rapid de avantajele clare pe care Leaf le oferă la nivel de spaţiu interior, unde poate transporta fără probleme cinci pasageri şi bagajele lor şi voi ajunge la ceea ce interesează pe toată lumea care îşi cumpără o maşină electrică – autonomia, consumul şi încărcarea. Totul în video-ul de mai jos.
 

Video Nissan Leaf

 
 

Fişă tehnică Nissan Leaf 62 kWh

Motor – electric, 215 CP, 340 Nm / Transmisie – cutie automată, tracţiune faţă / Performanţe – 157 km/h v. max, 0-100 km/h în 6,9 secunde / Portbagaj – 385 litri / Capacitate acumulatori litiu-ion – 62 kWh / Dimensiuni – L/l/h (mm) 4490/1788/1545, ampatament – 2700 / Preţ de bază (euro cu TVA) – de la 44.800

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările