Deoarece reprezentanţii TecDoc sunt extrem de pretenţioşi atunci când vine vorba să-şi aleagă cine să le devină sau nu parteneri, tratativele dintre firma românească Autohut.ro şi firma nemţească TecAlliance GmbH au durat aproape doi ani.

TecDoc este o bază de date ce colectează şi centralizează datele relevante de la producătorii de piese de schimb de vehicule, pusă la dispoziţia dealerilor de piese şi garaje într-o formă standardizată, completă şi actualizată, simplificând astfel munca de zi cu zi în domeniul pieselor auto. Acest proces intern se simte şi la nivelul cumpărătorului. Identificarea pieselor auto într-un mod rapid, dar şi corect, este esenţială în îmbunătăţirea relaţiei cu clientul, iar cu ajutorul acestei baze de date, specialiştii Autohut.ro identifică mult mai uşor si mai sigur piesa de schimb de care are nevoie clientul.


„Este un prim pas extrem de important spre dezvoltarea comerţului online de piese auto din România. Cu această certificare încercăm să schimbăm percepţia oamenilor asupra seriozităţii si corectitudinii celor care activează în acest domeniu, fie că vorbim de magazinele de piese tradiţionale, online sau service-uri auto”, a declarat Alexandru Stoinea, manager Autohut.

Autohut.ro s-a lansat în 2013, când trei tineri pasionaţi de maşini si nemulţumiţi de calitatea serviciilor de pe piaţa auto din România au decis să pornească această afacere în domeniul vânzării de piese auto în mediul online, domeniu pe care ei l-au numit, la vremea respectivă, prea puţin dezvoltat. Trei ani mai târziu, au deschis Atelierul Autohut, service-ul auto multimarcă din Bucureşti, ca urmare a cererilor clienţilor care îşi doreau şi un loc unde să-şi monteze piese comandate pe site-ul autohut.ro.