Este vorba de o reclamă locală aparţinând firmei de reparaţii transmisii auto "Arlen's Transmission" din zona Los Angeles, California (Burbank).
 
 Goorgen Zargarian (profilul pe Facebook e aici), cel care cântă şi proprietarul firmei (după nume, pare a fi armean de origine), foloseşte o reţetă destul de clasică în reclame (femeile atrag atenţia, nu?) dar îşi pune în acţiune şi accentul străin cât şi privirea, care face toţi banii ca să spun aşa. 
  
 Clipul a fost conceput şi executat de Rhett & Link, un cuplu de prieteni (Rhett Mclaughlin and Link Neal) care au creat şi alte videoclipuri virale şi care au fost prezentaţi şi la emisiuni precum Conan, Last Call cu Carson Daly, Ellen, Jay Leno Show, Lopez Tonight precum şi pe posturile sau în publicaţiile CNN, BBC, NPR, TV Guide, E! News, TMZ. În total, videoclipurile creeate de ei au ajuns la peste 100 milioane vizualizări pe Youtube. 
  
 Va deveni acest clip un nou "Gangnam Style"?
Mă îndoiesc, având în vedere linia melodică. Dar poate avea succes în anumite părţi ale lumii, printre care şi România (să nu uităm manelele noastre care au cam aceeaşi linie melodică). 
  
 Să urmărim videoclipul "Shift It!" mai jos. Apoi comparaţi-l cu "Gangnam Style" şi "One Pound Fish". 
 
"Shift It!"
 
 
Interviu cu Goorgen Zargarian si cei care au conceput videoclipul
 
 
 
Două clipuri care au devenit celebre pe Internet.
 
"Gangnam Style" (1,5 miliarde vizualizări)
 
 
"One Pound Fish" (22 milioane vizualizări)