Cine a ieşit învingător în audienţe după prima confruntare Exatlon-Ninja Warrior

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ninja Warrior România a fost mai puternic decât Exatlon FOTO Pro TV
Ninja Warrior România a fost mai puternic decât Exatlon FOTO Pro TV

Pro TV şi Kanal D şi-au aruncat pentru prima dată în lupta pentru audienţă show-urile de aventură, „Ninja Warrior România“, aflat la debut, respectiv „Exatlon“, care s-a bucurat până acum de un succes uriaş în rândul telespectatorilor.

Debutul reality show-ului de aventură de la Pro TV, „Ninja Warrior România“, a lăsat în urmă „Exatlon“-ul de la Kanal D, aflat deja la al doilea sezon. Antena 1 a fost pe locurile trei şi doi cu „Insula Iubirii“, care a luat locul show-ului „X Factor“ duminică. 

Potrivit site-ului Paginademedia.ro, prima ediţie „Ninja Warrior România“ a ţinut în faţa micilor ecrane, în fiecare minut, peste 1,3 milioane de telespectatori din întreaga ţară. Pe locul doi a fost „Exaton“, cu peste 1,1 milioane de privitori, iar podiumul a fost completat de „Insula iubirii“, cu o medie de aproape 700.000 de persoane. 

Pro TV a condus detaşat şi la oraşe, 710.000 de telespectatori urmărind noua emisiune prezentată de Raluca Aprodu, Costi Mocanu şi Daniel Niţoiu. Kanal D a fost tot pe locul secund, jumătate de milion de persoane fiind cu ochii pe ediţia în care baschetbalistul Adrian Blidaru a fost eliminat. Antena 1 a încheiat top 3, cu aproape 360.000 de persoane. 

„Ninja Warrior România“ a plasat Pro TV în fruntea topului şi la nivel comercial – publicul tânăr, cu vârste între 18 şi 49 de ani –, debutul fiind urmărit de 377.000 de telespectatori. De această dată, „Exatlon“-ul a fost depăşit de „Insula Iubirii“, care a fost urmărit de 220.000 de persoane, în timp ce la Kanal D s-au uitat 180.000 de telespectatori tineri.  

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite