Cele mai urmărite talk show-uri în 2018: Antena 3, în preferinţele publicului tânăr cu o emisiune despre previziuni şi leacuri

Cele mai urmărite talk show-uri în 2018: Antena 3, în preferinţele publicului tânăr cu o emisiune despre previziuni şi leacuri

Lidia Fecioru, prezentatoarea emisiunii „Adevăruri ascunse“ FOTO Antena 3

În topul celor mai urmărite emisiuni de talk-show din anul 2018, disputa s-a dat între Antena 3 şi România TV. La nivel comercial, România TV a fost înlocuită în top de TVR 1, iar „Jocuri de putere“, cu Rareş Bogdan, s-a clasat pe ultimul loc la nivel naţional.

Ştiri pe aceeaşi temă

Potrivit Pagina de Media, talk show-ul „România în 60 de minute“, difuzat de România TV, a fost cel mai urmărit în anul 2018 atât la nivel naţional, cât şi în mediul urban. 

Mai mult de 600.000 de persoane au urmărit emisiunea Denisei Pascu, la nivel de ţară, în timp ce publicul de la oraşe a fost la jumătate. 
 
La nivel naţional, Antena 3 a urmat în top, după România TV, cu „Sinteza zilei“, pe locul doi şi cu 444.000 de telespectatori, şi „Exces de putere“, care a ţinut în faţa micilor ecrane 396.000 de români. 

Emisiunea „Jocuri de putere“, a lui Rareş Bogdan, difuzată de Realitatea TV, s-a clasat pe ultimul loc, numărul de telespectatori reducându-se la 150.000, de patru ori mai mic decât în cazul show-ului „România în 60 de minute“. 

La nivel urban, după România TV de pe primul loc, cu 329.000 de persoane, „Sinteza zilei“ de la Antena 3 s-a clasat pe locul doi, cu 307.000 de telespectatori, urmând „Adevăruri ascunse“ cu 278.000 de persoane.

Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 3 a urcat pe primul loc, înlocuind România TV în top, cu emisiunea despre leacuri, numerologie şi previziuni „Adevăruri ascunse“, care a atras 53.000 de tineri.  TVR 1 a urcat pe a doua poziţie, după ce s-a clasat în partea de jos a clasamentului, în cazul celorlalte segmente de public, emisiunea „Zona zero“ fiind la egalitate cu „Adevăruri ascunse“. În cazul tinerilor telespectatori, „România în 60 de minute“ a coborât pe locul trei, cu 43.000 de persoane.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: