Pentru elevii clasei pregătitoare din cadrul Şcolii Gimnaziale numărul 10 “Radu cel Mare”, Târgovişte, primul an de şcoală va începe cu o surpriză. P&G a renovat sala de clasă în care aceştia vor învăţa, pentru a le oferi un proces de acomodare cât mai uşor, odată cu prima lor experienţă pe băncile şcolii. Complet reabilitat şi redecorat - de la pardoseală şi pereţi, până la mobilier şi elemente decorative, spaţiul este definit de o atmosferă creativă şi prietenoasă, în care cei mici se pot simţi ca acasă. Designerul de interior Adela Pârvu şi echipa sa şi-au propus să creioneze un loc inspirat de poveştile copilăriei: formele rotunjite şi culorile delicate se completează şi formează un spaţiu primitor şi călduros, în timp ce mobilerul modular oferă flexibilitate şi permite reaşezarea băncilor, pentru a asigura distanţarea socială pentru siguranţa elevilor.

„P&G şi brandurile sale îşi continuă misiunea de a fi o forţă a binelui şi a creşterii, într-o perioadă în care comunităţile au nevoie de o şi mai mare implicare din partea noastră. Astfel, continuăm campania O Sală de Clasă ca Acasă cu o nouă clasă care nu doar că a fost reabilitată complet, dar este şi pregătită să respecte condiţiile de distanţare, pentru siguranţa elevilor şi a familiilor acestora”, a spus George Carpov, Company Communications Manager P&G.

Programul O Sală de Clasă ca Acasă a fost lansat în 2018, odată cu renovarea unei săli de clasă din cadrul Şcolii Generale Raşi, judeţul Ialomiţa. În 2019, a doua ediţie a programului a ajuns în Şcoala Gimnazială Sohatu, judeţul Călăraşi. Această iniţiativă îşi propune să îmbunătăţească viaţa românilor, transformând sălile de clasă în spaţii sigure, prietenoase şi inspiraţionale, pentru a oferi celor mici un mediu adecvat pentru învăţare. Selectarea şcolilor beneficiare este realizată cu ajutorul ONG-urilor active în aceste zone - pentru cea de-a treia ediţie, Şcoala nr. 10 din Târgovişte a fost aleasă împreună cu asociaţia Act for Tomorrow.

Despre Procter & Gamble

P&G deserveşte consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate şi superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® şi Tide®. Comunitatea P&G desfăşoară operaţiuni în aproximativ 70 de ţări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitaţi http://www.pg.com pentru noutăţi şi informaţii suplimentare despre P&G şi brandurile sale.

Pentru mai multe informaţii vă rugăm contactaţi:

Procter & Gamble

George Carpov, Company Communications Manager SEE North & Central

carpov.gb@pg.com, 0737 959 149