Zen se lansează în România, concurând cu Revolut şi Monese
0Fintech-ul Zen, instituţie financiară licenţiată în Lituania, şi-a anunţat lansarea oficială în 31 de pieţe europene, inclusiv în România şi pare să vină cu un serviciu precum Revolut, sau mai recent lansat, Monese.
ZEN, startup-ul european licenţiat ce oferă soluţii financiare folosind tehnologii moderne de plată, anunţă lansarea în România. Noua soluţie, având sprijinul Mastercard, îi asigură atât pe consumatori, cât şi pe antreprenori, de siguranţă sporită în gestionarea plăţilor şi tranzacţiilor, datorită beneficiilor unice şi a siguranţei ridicate.
Principalul obiectiv al ZEN este acela de a oferi o modalitate simplă şi convenabilă de gestionare a banilor, fără comisioane şi formalităţi dificile. Oferta unică ZEN combină toate beneficiile esenţiale pentru comerţul electronic: simplitatea plăţilor, mecanisme ce protejează atât cumpărătorul, cât şi comerciantul, precum şi beneficii create special pe măsura nevoilor antreprenorilor şi consumatorilor.
„ZEN este un acronim pentru ‘zero effort non-bank’ (trad. ‘Non-bancă cu efort zero’); se referă la starea de calm şi nivelul de siguranţă pe care soluţiile noastre le garantează utilizatorilor. Am creat o suită de soluţii care oferă beneficii care nu se regăsesc momentan pe piaţă, totul alături de un nivel de siguranţă sporită. Toate acestea vin la pachet cu costuri minime garantate şi o experientă desăvârşită pentru utilizator. Este ceea ce noi denumit comerţ – ZEN”, a declarat Dawid Rożek, co-fondator şi CEO ZEN.
Serviciile ZEN sunt disponibile atât de pe telefonul mobil, cât şi accesând website-ul companiei, printr-un model de abonament cu o perioadă de probă de o lună de zile. Utilizatorii primesc un card ZEN Mastercard (fizic sau virtual) care poate fi adăugat în Apple Pay sau Google Pay, ceea ce le pune la dispoziţie o modalitate simplă şi sigură de a plăti online sau în magazinele fizice.
Cele 3 caracteristici ale comerţului ZEN
Simplitate. Atât antreprenorii, cât şi clienţii individuali pot conta pe reguli clare şi simple pentru plăţi online efectuate oriunde în lume, în orice monedă, indiferent de valoare.
Pentru comercianţi, procesul de gestionare a banilor – unic la scară globală – prin integrarea unui cont bancar garantează acces instantaneu la banii proveniţi din vânzări, care pot fi folosiţi oricând. În ceea ce îi priveşte pe consumatorii individuali, aceştia beneficiază de simplitate, un proces de transfer printre cele mai rapide de pe piaţă, posibilitatea de a crea un cont direct de pe telefonul mobil, cât şi o experienţă de suport clienţi la îndemână. Toate serviciile sunt uşor de gestionat prin intermediul unei aplicaţii mobile cu o interfaţă minimalistă şi intuitivă.
Utilizatorii ZEN, fie clienţi individuali sau companii, nu mai sunt nevoiţi să investească timp şi energie pentru a solicita restituirea unor fonduri. Cu ajutorul protecţiei oferite de ZEN Care, dacă un client doreşte o rambursare, tot ce trebuie să facă este să menţioneze cererea sa, iar ZEN o va gestiona astfel încât banii să revină în scurt timp în contul utilizatorului. Antreprenorii, pe de altă parte, beneficiază de un plus de siguranţă prin faptul că nu sunt aplicate comisioane de chargeback, ZEN acoperindu-le pe toate. Având la dispoziţie modele de abonament clare şi transparente, utilizatorii ştiu întotdeauna ce costuri presupune o tranzacţie şi nu trebuie să îşi mai facă griji pentru comisioane neaşteptate.
ZEN vine la pachet cu o serie de beneficii unice: sistemul de cashback instantaneu care oferă posibilitatea de economisi până la 15% din valoarea tranzacţiei, posibilitatea de plăţi în 35 de monede fără comisioane suplimentare, precum şi un cont special în 35 de monede cu un card ZEN Mastercard dedicat (disponibil şi în varianta de card virtual). Mai mult decât atât, persoanele care cumpără dispozitive electronice şi plătesc cu ZEN beneficiază de o prelungire gratuită cu un an a garanţiei. Datorită acestor beneficii, costul unui abonament lunar se dovedeşte în scurt timp o investiţie excelentă.
Europa Centrală şi de Est, ca centru al (r)evoluţiei tehnologice
„Produsele ZEN sunt acum disponibile în toate ţările din Spaţiul Economic European. Europa Centrală şi de Est se numără printre zonele lider în ceea ce priveşte dezvoltarea comerţului electronic, iar consumatorii şi comercianţii români se află pe un trend ascendent din acest punct de vedere. Ne propunem să îi ajutăm pe cei familiarizaţi cu acest mod de a face cumpărături, dar şi pe cei mai recent interesaţi să îşi găsească locul potrivit pe Internet. Obiectivele noastre sunt ambiţioase – în 5 ani, ne dorim să avem un total de un milion de utilizatori înregistraţi pe platformă”, a declarat Dawid Rożek, care este şi co-fondatorul unei platforme internaţionale pentru pasionaţii de gaming, ce în prezent numără peste 20 de milioane de clienţi.
ZEN se lansează printr-un parteneriat strategic cu Mastercard. Liderul global lucrează alături de startup-ul fintech în domeniul plăţilor, dar îşi oferă şi sprijinul substanţial pentru accelerarea dezvoltării ZEN pe plan internaţional. Astfel, ZEN are acces la tehnologiile inovatoare Mastercard, la partenerii companiei la nivel global, cât şi la experţii Mastercard în materie de dezvoltare de produse şi marketing.
„Mastercard este partenerul preferat de către multe fintech-uri din întreaga lume. Ne bucurăm că şi ZEN ne-a ales pe noi şi că avem experienţa şi resursele necesare pentru a dezvolta împreună un produs inovator. Suntem convinşi că oferta ZEN, care aduce o nouă valoare utilizatorilor, combinată cu o strategie solidă realizată în colaborare cu Mastercard, va reprezenta un succes atât pentru brand, cât şi pentru utilizatori”, a declarat Raja Rajamannar, Chief Marketing & Communications Officer Mastercard.