Un cunoscut lanț de magazine se extinde în toată țara. Se vor deschide câte 10 noi unități anual

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Kaufland România deschide un nou magazin în sectorul 4 al Bucureștiului. Acesta este al 22-lea magazin al rețelei Kaufland din capitală și al 171-lea la nivel național. De asemenea, acesta va genera peste 80 de noi locuri de muncă. 

Un cunoscut lanț de magazine se extinde în toată țara FOTO Shutterstock
Un cunoscut lanț de magazine se extinde în toată țara FOTO Shutterstock

Expansiunea constantă pe care o au în plan proprietarii Kaufland România urmează să genereze câte 80 de locuri noi de muncă per magazin nou. Cel mai nou magazin are un acoperiș verde, prin care se vor implementa măsuri ecologice. Această măsură nu este singura luată de către lanțul de magazine german, parte a companiei Schwarz.

„În zona de la intrare, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin”, menționează compania, prin intermediul unui comunicat de presă.

Anul 2022 a marcat un record de expansiune pentru companie, cu 16 magazine inaugurate.

O analiză a perioadei cuprinse între 2018 și 2022, realizată de compania de audit și consultanță KPMG, a relevat faptul că în ultimii cinci ani, Kaufland a înregistrat o creștere economică continuă, de 10,7%, în termeni de CAGR. Contribuția lanțului de magazine la economia națională s-a menținut constantă, reprezentând anual aproape 1% din PIB-ul României, iar valoarea adăugată brută totală (VAB) directă a fost de aproximativ 2,5 miliarde euro.

Mai mult, în ultimii 5 ani, lanțul german de magazine a plătit la bugetul de stat aproximativ 1 miliard de euro, reprezentând taxe și impozitele aferente salariilor angajaților.

Cheltuielile cu furnizorii locali au ajuns la 2,4 miliarde euro în 2022. În ultimii cinci ani, compania a avut anual peste 80% furnizori autohtoni din totalul partenerilor. În 2022, din cheltuielile totale cu furnizorii, peste 82% reprezintă cheltuielile cu furnizorii din România.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite