Toyota România reacheamă în service aproximativ 900 maşini

0
Publicat:
Ultima actualizare:

O notificare trimisă de Toyota către Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC) informează că Toyota România recheamă în service autovehiculele model Corolla şi Proace pentru defecţiuni la airbag-ul frontal şi infiltraţii de apă în habitaclu.

"Toyota România a notificat Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor despre începerea derulării a două campanii de rechemare în service: Toyota Corolla (airbag frontal şofer) şi Toyota Proace (infiltraţii apă habitaclu)", informează ANPC.

Autoturismele model Corolla care sunt vizate de campania de rechemare în service numără 893 vehicule. Problema tehnică a acestora vizează airbag-ul frontal pentru şofer, cu o singură treaptă de declanşare.

"Este posibil ca în interiorul capselor pirotehnice ale airbag-urilor, de-a lungul timpului, să poată să pătrundă umiditatea din cauza temperaturilor ridicate la care este supus habitaclul autovehiculului. Acest lucru poate face ca substanţele chimice din interior să se degradeze şi capsa pirotehnică să se spargă în cazul unei declanşări a airbag-ului", adaugă Toyota în notificare.

Problema tehică a modelului Toyota Proace este posibilitatea infiltraţiilor de apă în cabină prin panourile de separare a cabinei de compartimentul motorului. Acest model numără doar 8 autovehicule care sunt rechemate în service.

"În cazul în care se întâmplă acest lucru, apa ar putea ajunge la unele componente electrice, cum ar fi modulul airbag. În această situaţie există posibilitatea ca modulul airbag să nu funcţioneze corespunzător şi poate să declanşeze o detonare neaşteptată airbag-ului", avertizează Toyota.

Costurile campaniei de rechemare în service vor fi suportate în întregime de Toyota, scutind consumatorii de orice contribuţie financiară.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite