Tânăra care a lăsat tocurile pentru cizmele de şantier şi conduce acum un business de 13 milioane de euro

0
Publicat:
Ultima actualizare:
wallstreet

La 31 de ani, a deţinut poziţii de top management în cadrul mai multor branduri de fashion, printre care Koton, GAP sau BSB. În prezent, conduce operaţiunile din România ale retailerului polonez LPP, care deţine mărcile Reserved, Cropp, House, Mohito şi Sinsay, şi a reuşit ca în doi ani să dubleze business-ul local.

Alina Bistreanu consideră că reuşitele sale se datorează pasiunii cu care realizează lucrurile, inclusiv deplasările pe şantier, unde vizitează lucrările de construcţie ale magazinelor pe care se pregăteşte să le inaugureze. 

  

 Are permanent în portbagajul maşinii echipament de şantier, cizme şi cască pentru că e puţin probabil să nu viziteze lucrările de contructii ale noilor magazine. În timpul celor doi ani petrecuţi la LPP România a deschis 18 magazine şi plănuieşte alte 13, ajungând astfel la o reţea de 34, deşi ţinta ei este să inaugureze în câţiva ani 100 de magazine LPP. 

  

Drumul de la finanţe-bănci, la vânzări materiale de construcţii şi până la retailul de fashion 

  

Spune că vânzările în fashion o reprezintă, deşi a lucrat în alte domenii până să-şi dea seama care este job-ul potrivit. Iniţial, se pregătise pentru o carieră în domeniul bancar, inclusiv liceul şi facultatea absolvite aveau profil economic. “De mică, aveam trei, patru ani şi mă întrebau părinţii ce vreau să devin, eu le spuneam director de bancă. N-am ajuns director de bancă pentru că nu mi-am mai dorit”, spune Alina.

 Primul job “cu acte in regula” l-a avut...citeşte continuarea pe wall-street.ro 

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite