Strategia celui mai mic preţ este sinucidere curată

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Dragoş Militaru FOTO Wall-street.ro
Dragoş Militaru FOTO Wall-street.ro

Piaţa locală de bricolaj traversează o perioadă extrem de tulbure, marcată de exituri, achiziţii, dar şi recorduri – pe de-o parte pozitive, pe de alta negative, însă anii care urmează vor fi cu siguranţă şi mai animaţi, cel putin asta reiese din declaraţiile producătorilor de materiale de construcţii, jucători importanţi din industrie cu rulaje de milioane de euro.

“Exiturile unor anumiţi jucători erau fireşti, mai ales atunci când nu cunoşti piaţa şi mai ales mizezi pe o strategie distructivă. Românii nu sunt un popor de «preţari», românii caută soluţii la nevoile pe care le au. Caută spaţii în care găsesc atât oameni care să îi consilieze şi să îi «educe» în achiziţie, cât şi o varietate de produse. (…) Bătălia pe preţ nu a fost o soluţie şi nici nu va fi. O astfel de strategie îi va omorî, practic companiile îşi vor distruge singure viitorul. Primul jucător din piaţă care va renunţa la strategia preţului cel mai mic va fi şi cel care va avea cel mai mult de câştigat în bricolaj. Sunt deja câţiva jucători care au înţeles acest lucru şi îl aplică cu succes”, a declarat Dragoş Militaru, directorul general Fabryo Corporation, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de lacuri şi vopsele.

Citeşte pe wall-street.ro articolul complet 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite