Criza face noi victime. Unul dintre cei mai mari retaileri locali online de modă intră în insolvenţă

Criza face noi victime. Unul
dintre cei mai mari retaileri locali online de modă intră în insolvenţă

Unul dintre cei mai mari retaileri locali online de modă, cu operaţiuni în patru ţări, a intrat în insolvenţă, la propria cerere, scrie profit.ro. La finele anului trecut, datoriile companiei depăşeau 17 milioane de lei.

Ştiri pe aceeaşi temă

FashionUP şi-a început activitatea în iunie 2009, cu circa 50 de branduri şi 1.000 de produse listate.

În toamna anului 2016 s-a dezvoltat în regiune prin preluarea proiectului Click4Fashion în România, Bulgaria şi Ungaria. Astfel, FashionUP a integrat în strategia sa toate operaţiunile din aceste ţări, dar şi o mare parte din echipa Click4Fashion.

Ultimele date analizate de profit.ro relevă însă că, la finele anului trecut, datoriile companiei însumau 17,1 milioane de lei, de la 15,4 milioane de lei în 2018 şi 14,7 milioane de lei în 2017, conform termene.ro.

Totodată, afacerile retailerului au coborât anul trecut la 18,1 milioane de lei, de la 26,3 milioane de lei în 2018 şi 27,7 milioane de lei în 2017, iar pierderile s-au dublat, la 2,2 milioane de lei.

Acum, administrator judiciar provizoriu al retailerului va fi Pro Management Insolv IPURL.

La începutul lunii noiembrie, Robert Berza, şeful FashionDays, cel mai mare jucător online de modă, atenţiona că, pentru mai mulţi retaileri, Black Friday este ultimul tren al existenţei.

„Dacă vânzarile vor fi bune, îi vom mai vedea şi la primăvară. Dacă nu, în conditiile în care vânzările le-au fost puternic afectate de pandemie, în ianuarie vom vedea lacătul pe mai multe uşi”, a spus Berza.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările