Se scumpesc hainele: O treime din retailerii online anunță creșteri de preț

0
Publicat:

O treime dintre retailerii online din România intenționează să crească prețurile pentru articolele de îmbrăcăminte și încălțăminte, cei mai mulți vizând o majorare de până la 10%.

O tânără scrie pe laptop datele cardului pentru a achita cumpărăturile
O treime dintre retailerii online din România intenționează să crească prețurile

Potrivit celui mai recent sondaj Glami Fashion (Re)search, desfășurat în rândul e-shop-urilor partenere, 1 din 3 magazine online din România intenționează să crească prețurile produselor între 6% și 15% în 2023.

Cu toate acestea, preferințele consumatorilor nu sunt neglijate, deoarece 41% dintre comercianții online se gândesc la o schimbare a sortimentației pentru a satisface cerințele clienților, ca țintă de afaceri pentru anul în curs, 24% își vor schimba cu siguranță inventarul și alegerile sortimentației, iar 75% au în vedere adaptarea sortimentației la generațiile mai tinere.

Nucleul clienților din segmentul e-commerce, milenialii și, într-o măsură tot mai mare, membrii generației Z (născuți între 1995 și 2010), au o viziune diferită asupra cumpărăturilor și consumului comparativ cu generațiile anterioare. De exemplu, sunt dispuși să cheltuiască în mod conștient mai mult pe produse sustenabile.

Cum vor fi efectuate modificările sortimentației

Anul acesta, 50% dintre magazinele online de modă vor comanda loturi mai mici din fiecare model, dar într-o varietate mai mare, în conformitate cu tendințele.

Pe de altă parte, 25% dintre e-tailerii care au luat parte la studiu vor reduce cu totul numărul de stiluri.

Operarea cu abordări mai sofisticate de analiză a datelor ar putea fi o formulă câștigătoare pentru mulți antreprenori e-commerce în 2023.

Personalizarea cumpărăturilor online îți permite să tratezi fiecare client ca pe un VIP. În e-commerce, aceasta folosește AI (inteligența artificială) și algoritmi bazați pe învățarea automată, pentru a oferi o experiență unică fiecărui vizitator al site-ului.

În ceea ce privește clienții, argumentul ce susține personalizarea este evident: oamenii se așteaptă ca brandurile să îi recunoască. De fapt, 80% dintre clienți au șanse mai mari să facă o achiziție atunci când brandurile oferă experiențe personalizate, potrivit Bigcommerce.com.

35% dintre participanții studiului Glami au afirmat că acesta este anul în care cu siguranță vor aduce îmbunătățiri datelor primare, se vor concentra pe experiențe omnichannel și asupra personalizării.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite