Articol publicitar

Publicitate print vs publicitate online - Care este cea mai bună soluție pentru afacerea ta?

Publicat:

Multe companii trebuie să decidă ce tip de marketing să folosească pentru a-și promova produsele sau serviciile, deoarece presiunea bugetară poate fi ridicată alegându-se ambele variante de publicitate. Deciziile care trebuie luate nu sunt ușoare: ce strategie de marketing oferă cea mai mare rentabilitate a investiției? Mai jos vei afla despre avantajele și dezavantajele publicității online și ale publicității tradiționale, realizată prin materiale promoționale tipărite.

DancoVision adevarul ro jpg

Publicitatea online- avantajele unei strategii social media 

  • Direcționarea publicului local și internațional

Folosind publicitatea online, poți orienta ținta campania la o anumită locație, un anumit segment demografic al publicului, focusat pe sex, vârstă sau interese. Aceasta înseamnă că acea campanie va fi foarte eficientă datorită grupului țintă selectat corespunzător. Un site web bine conceput, cu conținut de înaltă calitate, care vizează un grup țintă optimizat corect, oferă șanse mult mai mari de a genera clienți potențiali. Același lucru se poate spune despre o strategie social media bună.

  • Interacțiunea cu destinatarii reclamelor

Datorită utilizării site-urilor de rețele sociale, poți încuraja comunitatea și destinatarii reclamelor să acționeze, de exemplu, să îți viziteze site-ul web, să îți citească articolele pe blog sau să evalueze produsele dintr-un magazin online. 

  • Eficacitatea marketingului online este măsurabilă

Folosind instrumentele Google Analytics sau instrumentele de insight oferite de majoritatea canalelor sociale, poți verifica oricând eficacitatea campaniei de publicitate, spre deosebire de metodele tradiționale de marketing. 

  • Publicitatea online este mai ieftină

Publicitatea online este, în general, mai ieftină decât publicitatea tipărită. Marketingul pe internet este ideal pentru promovarea unei vânzări, lansarea unui produs sau promovarea unui eveniment viitor. Cu toate acestea, dacă vrei să construiești recunoașterea și credibilitatea mărcii, merită să iei în considerare și utilizarea publicității print.

Marketing tradițional (publicitate print) – avantaje

  • Reclamele tipărite sunt accesibile publicului cu competențe digitale reduse

Materialele tipărite sunt metode tradiționale de publicitate, dar încă populare. Internetul și site-urile web sunt grozave și oferă o mulțime de beneficii agenților de publicitate, dar materialele promoționale tipărite - flyere, pliante, cataloage - își ating mai ușor ținta când vine vorba de categoriile de oameni ce nu au acces la internet sau au competențe digitale scăzute.

  • Anunțurile tipărite cresc credibilitatea

Aproape oricine poate plasa un anunț online. Este mai dificil să faci publicitate într-o revistă sau să tipărești propriul buletin informativ despre produse. Aceasta înseamnă că atunci când vezi un produs sau o reclamă a unei companii într-o revistă, de obicei va fi o companie cu ceva istorie și tradiție. 

Deci, care strategie de marketing este mai bună? Ambele sunt eficiente și pot ajuta la dezvoltarea unui business, totuși înainte de a lua decizia finală este important să stabileşti lista de particularităţi ale afacerii, publicul țintă şi concurența. Desigur, poți fi pasionat de internet marketing, dar să folosești și materiale publicitare tradiționale. Internetul este mai bun pentru promovarea vânzării de produse, servicii sau evenimente, dar publicitatea print este excelentă pentru branding și credibilitate.

Economie


Ultimele știri
Cele mai citite

Partenerii noștri