Publicaţia „Financial Times” va promova Bulgaria pe trei continente ca destinaţie oportună investiţiilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Reputata publicaţie de business „Financial Times” va ajuta Bulgaria să se promoveze în faţa investitorilor din Europa, America de Nord şi Asia, relatează agenţia de ştiri Novinite.

Agenţia Bulgară de Investiţii a semnat un parteneriat în acest sens cu „Financial Times”.

„Ideea este să ne folosim de brandul FT pentru a face zgomot în jurul posibilităţilor de a face afaceri în Bulgaria”, a declarat Borislav Stefanov, CEO al Agenţiei Bulgare de Investiţii, citat de publicaţia locală „Standard”.

Evenimente pe trei continente

Planul include organizarea a 12 evenimente – trei de scară largă şi nouă mese rotunde – conferinţe şi alte forumuri în fiecare din cele trei continente.

Campania va începe în septembrie-octombrie 2012 şi se va încheia în martie 2013.

Vor fi organizate turnee paralele în Statele Unite, China, Japonia, Belgia, Rusia, unde vor fi prezenţi directori ai companiilor bulgare. În cadrul acestor eveniment, vor fi prezentate diferite sectoare ale economiei bulgare.

După vacanţa de vară, Parlamentul bulgar va adopta un amendament la Legea investiţiilor care va încuraja înfiinţarea de noi locuri de muncă.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite