Provocările unui business de food: angajările, în topul problemelor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
wallstreet

Deţine şi face management de aproape zece ani pentru ceainăria Aromaroma din Bucureşti, a deschis mai multe mici business-uri în domeniul pub-urilor şi, recent, la începutul acestui an, a lansat un nou business care îşi propune să aducă pe piaţă locală un concept diferit pentru masă de prânz.

Dragoş Dumitru este unul dintre tinerii ambiţioşi care a reuşit, prin hăţişul legislativ, să îşi transforme business-urile astfel încât să se adapteze cererilor diferite, şi în continuă transformare, ale clienţilor. 

  

“ChefBox este o idee pe care o aveam de mult, dar care a prins contur abia în luna ianuarie din acest an. La început, meniurile puteau fi servite la Cafeneaua Aromaroma şi oamenii au reacţionat foarte bine la iniţiativă. Avem un grup numeros de persoane care mănâncă mereu la noi încă din prima zi. Apoi, din mai, am venit mai aproape de nevoile consumatorilor şi am creat un punct de «take away» în zona Piaţă Victoriei, unde comenzile s-au triplat în doar câteva luni“, detaliază Dragoş. 

  

 Una dintre principalele probleme ale tânărului antreprenor? citiţi continuarea pe wall-street.ro 

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite