Articol publicitar

Profesionalism înseamnă calitate înainte de toate

0
0

Astăzi vă voi povesti despre ce înseamnă să dezvolţi o afacere, despre cum detaliile fac diferenţa, dar mai ales despre faptul că alegerea unor produse de calitate denotă profesionalism.

Mulţi oameni visează să aibă propria afacere, depun toate eforturile posibile pentru a alege locaţia potrivită, pentru a selecta personalul calificat pentru munca prestată, pentru a îndeplini toate condiţiile legale şi a obţine avizele necesare de funcţionare. Dincolo de aceste detalii tehnice, de multe ori detaliile şi factorul uman pot determina schimbarea aspectului unei locaţii, a percepţiei pe care clientul o are vis-a-vis de serviciile prestate ori bunurile primite. 

Să descoperim împreună care sunt aceşti factori care ajută la crearea unei imagini profesioniste care să denote calitate a serviciilor prestate şi respect faţă de client.

·   comportamentul angajaţilor 

De la intrarea în locaţie, modul în care clientul este primit de către angajaţi va crea prima impresie asupra afacerii tale. Disponibilitatea angajaţilor de a răspunde la orice întrebare pertinentă a clienţilor, de a explica ori ajuta în luarea unei decizii se va dovedi de bun augur pentru a da o notă de profesionalism. Fiecare om se bucură când i se acordă atenţie şi respect, când i se răspunde clar şi concis, când i se pun în vedere mai multe opţiuni. Respectarea zicalei "clientul nostru, stăpânul nostru" va rezulta implicit din atitudinea angajaţilor faţă de persoanele cu care interacţionează.

·   produse Horeca personalizate denotă calitate şi profesionalism

Pentru ca afacerea ta să denote profesionalism este important să alegi produse de calitate indiferent că vorbim despre mape pentru camere, kituri complexe pentru camere, meniuri pentru restaurant, terasă ori club. Este important să optezi pentru produse din piele ecologică, lucrate manual, personalizate fie prin timbru sec, fie prin folio, print UV sau emboss.

Poţi căuta pe site-uri precum Unika ofertele potrivite pentru afacerea ta. Drumul de la comandă până la primirea produselor se desfăşoară lin dacă participi activ la alegerea personalizării mapelor sau meniurilor dorite. Astfel este necesar să trimiţi logo-ul firmei tale, apoi vei fi contactat de reprezentanţii companiei care îşi vor prezenta simulări ale personalizării produselor alese. După ce îţi vei da acceptul, comanda ta intră pe linia de producţie. Vei fi anunţat din timp care este termenul de livrare a produselor comandate. Totul durează maxim două săptămâni aşa că ai timp să te ocupi de toate detaliile care vor conferi calitate afacerii tale.

·   curăţenia incintei

Un alt detaliu extrem de important este curăţenia incintei. Începând cu parcarea şi terasa, terminând cu încăperile şi holurile, este extrem de important să pui accent pe ordine şi curăţenie. Acest lucru va inspira clientului ideea că sănătatea lui contează pentru tine şi că iei toate măsurile ca să fie în siguranţă şi să se simtă comod şi confortabil.

Personalul care se ocupă cu acest aspect trebuie să aibă grijă să nu deranjeze orele de odihnă ale clienţilor, dacă vorbim despre o pensiune ori hotel. De asemenea, este important ca această activitate să se desfăşoare la ore la care clienţii nu au acces în spaţiul respectiv. Dacă discutăm despre sezonul rece, trebuie luate măsuri concrete pentru a preveni îngheţul căilor de acces în incintă, respectiv pentru a curăţa zăpada depusă ori frunzele căzute.

·   ţinuta vestimentară a angajaţilor

Modul în care se prezintă angajaţii va denota în mod absolut profesionalismul firmei. Optarea pentru o uniformă formată din pantalon ori fustă de culoare neagră, cămaşă albă, vestă ori sacou de culoare neagră reprezintă o modalitate de a prezenta o imagine frumoasă, simplă, clasică şi elegantă. De asemenea, aspectul părului contează foarte mult. Profesionalismul rezultă din toate aceste mici detalii care fac diferenţa în ochii clientului şi vor determina ca acesta să recomande mai departe serviciile prestate de firma ta.

·   posibilitatea clienţilor de a discuta cu managerii

Multe persoane apreciază faptul că li se permite accesul la biroul managerilor. Evident acest lucru nu trebuie să aibă loc la orice oră din zi ori din noapte, dar este important ca acel client dornic să discute cu tine ori managerii firmei tale să ştie că are posibilitatea de a vă aborda dacă solicită o întrevedere. Disponibilitatea de a discuta cu eventualii clienţi poate rezulta în satisfacţia acestora pentru că sunt respectaţi şi poate duce implicit la iniţierea unor colaborări de natură profesională.

·   mici cadouri cu emblema firmei

Un mic secret care îţi va asigura succesul în afaceri este reprezentat de existenţa unor produse personalizate cu emblema firmei, ce pot fi dăruite în diverse ocazii. Astfel poţi comanda agende cu coperţi groase, buretate, din piele ecologică, cu diverse modele (simple, datate, nedatate ori combinate), culori variate, personalizate prin aplicare timbrului sec, folio, UV ori emboss. Oferirea unei atenţii de acest gen denotă respect faţă de persoana respectivă, indiferent că discutăm despre un client ori partener de afaceri.

Acestea sunt câteva dintre detaliile care fac diferenţa, care determină crearea unei imagini profesioniste şi asigură succesul unei afaceri. Depinde doar de tine să alegi calitatea, tradiţia şi experienţa unor produse şi servicii care să te ajute să obţii ceea ce îţi doreşti.

Mai multe - Economie

Ultimele știri

adevarul de weekend jpeg anunt adevarul jpeg

Cele mai citite