Pepsi Blue - bautura de culoare albastra

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Lupta acerba pentru cotele de piata dintre gigantii bauturilor racoritoare - Pepsi-Cola si Coca-Cola - a dus, in ultima perioada, la lansarea a numeroase produse, care mai de care mai ingenioase. Iata

Lupta acerba pentru cotele de piata dintre gigantii bauturilor racoritoare - Pepsi-Cola si Coca-Cola - a dus, in ultima perioada, la lansarea a numeroase produse, care mai de care mai ingenioase. Iata ca, mai nou, nu mai este vorba numai de gasirea si inventarea unor arome surprinzatoare, ci se umbla chiar si la culoarea bauturii racoritoare. Compania Pepsi-Cola a prezentat, la inceputul acestei saptamani, noua sa bautura de culoare albastra - Pepsi Blue, o combinatie de cola si fructe de padure, transmit agentiile internationale de presa. Acest produs va fi lansat pe piata in luna august, dar va beneficia, de saptamana viitoare, de o campanie promotionala, imediat dupa ce compania Coca-Cola, principalul competitor, va duce in magazinele din Statele Unite noua bautura - Vanilla Coke. Ca sa-i convinga cat mai bine pe consumatori, Pepsi a atacat direct Coca-Cola in cateva spoturi publicitare, in care erau astfel comparate, una in defavoarea alteia, bauturi produse de cele doua companii. Acest fapt a fost rar intalnit si in lumea "agresiva" a publicitatii, singura companie care a mai recurs la reclama comparata fiind producatorul de articole sportive Reebok, care a atacat compania Nike. Desi spun ca momentul ales de cele doua companii pentru lansarea noilor produse este bun, analistii pun in discutie capacitatea acestora de a stimula vanzarile celor doua companii. Crearea Pepsi Blue, prima bautura racoritoare de culoare albastra, a durat noua luni, au spus oficialii companiei, care au precizat ca este posibil ca, in viitor, sa lanseze si bauturi cu alte culori.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite