Articol publicitar

Ofertele săptămânale PENNY, direct pe telefonul mobil prin intermediul aplicaţiei WhatsApp

Publicat:

PENNY a introdus pliantul digital, disponibil clienţilor săi prin intermediul aplicaţiei WhatsApp, un serviciu simplu şi sustenabil.

image

Acest pliant digital include ofertele săptămânale ale PENNY, un lanţ de magazine cu 339 unităţi în România.

Clienţii care îşi doresc să afle cât mai rapid noutăţile săptămânale, reducerile produselor de brand sau marcă proprie,dar şi informaţii despre alte promoţii disponibile se pot înregistra gratuit pe canalul de WhatsApp PENNY ROMÂNIA: https://www.penny.ro/whatsapp

După acest pas, vor putea accesa catalogul simplu şi rapid, direct de pe telefonul mobil. Odată cu abonarea la WhatsApp PENNY ROMÂNIA, clienţii vor primi pliantul digital în avans cu o zi, înainte ca ofertele din acesta să devină active. Astfel, aceştia vor avea timp să studieze ofertele, iar miercurea  vor veni în magazinele PENNY cu lista de cumpărături deja făcută.

PENNY este primul retailer din România care implementează acest serviciu digital

Odată cu acest pas, PENNY s-a aliniat tendinţei existente pe piaţa din afară, acolo unde lanţurile de supermarketuri investesc deja în tehnologiile orientate spre viitor. Digitalizarea este una dintre aceste tehnologii , ajutând la creşterea eficienţei şi a productivităţii.  

În plus, digitalizarea este un element esenţial pentru sustenabilitate, care poate aduce schimbări  sociale, economice, de mediu, dar şi de business.

Digitalizarea vine cu numeroase beneficii atât pentru retailer, cât şi pentru client

Renunţarea sau limitarea materialelor în format print şi trecerea la digital prezintă o serie de avantaje.

Informaţiile ajung la un public mai larg, de obicei targetat, rezultatele înregistrate pot fi monitorizate, măsurate şi folosite în campanii viitoare, iar promoţiile pot fi mai uşor de adaptat în funcţie de sezon sau preferinţe. Impactul asupra mediului este mult diminuat, iar pentru consumatori această metodă este una mult mai facilă şi eficientă.

Despre PENNY

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 339 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2023 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

Pentru mai multe detalii despre companie, accesati website-ul oficial www.penny.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite