Network One Distribution ţinteşte o cotă de cel mult 10% pentru gama de electrocasnice Heinner

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Brandurile Serioux, Horizon si Heinner aduc 15% din veniturile distribuitorului Network One Distribution (NOD), echivalentul a circa 30 de milioane de euro din afacerile grupului la nivel local FOTO Arhivă Adevărul
Brandurile Serioux, Horizon si Heinner aduc 15% din veniturile distribuitorului Network One Distribution (NOD), echivalentul a circa 30 de milioane de euro din afacerile grupului la nivel local FOTO Arhivă Adevărul

Network One Distribution (NOD), cel mai mare distribuitor de soluţii IT&C din România, ţinteşte o cotă de piaţă de cel mult 10% pe segmentul electrocasnicelor sub brandul Heinner, evoluţia urmând să fie determinată pe fondul extinderii categoriilor de produse.

„Tintim o cota de piata de pana la 10% in acest an, pe fondul diversificarii categoriilor de produse si al consolidarii brandului Heinner pe piata romaneasca. Topul vanzarilor Heinner este dominat, in aceasta perioada, de produsele de sezon, de la aparate de aer conditionat si ventilatoare, la storcatoare de fructe si echipamente frigorifice”, spune Oana Barbu, director comercial ïn cadrul Network One Distribution.

O alta parte a strategiei de a creste cota de piata a brandului va fi extinderea perioadei de garantie a produselor Heinner comercializate, de la trei la cinci ani. „Vom extinde perioada de garantie pentru toate aparatele frigorifice marca Heinner. Astfel, timp de doua luni, incepand cu 1 iulie si pana pe 31 august, toti clientii care vor cumpara frigidere, congelatoare, lazi frigorifice sau minibaruri marca Heinner vor beneficia de o garantie de 5 ani”, au mai aratat oficialii NOD.

Brandurile proprii aduc 15% din veniturile NOD

Brandurile Serioux, Horizon si Heinner aduc 15% din veniturile distribuitorului Network One Distribution (NOD), echivalentul a circa 30 de milioane de euro din afacerile grupului la nivel local. Brandul Serioux, specializat in echipamente si periferice IT, reprezinta circa o treime din totalul vanzarilor celor trei divizii, cu 11 milioane de euro venituri realizate in 2013, in timp ce Horizon (specializat in productia de echipamente TV) si Heinner (electrocasnice) isi impart diferenta de valoare.

Citeşte continuarea pe wall-street.ro

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite