Magazinele Penny vor livra la domiciliu, în urma unui parteneriat cu o firmă de curierat

0
Publicat:
Ultima actualizare:
penny-romania

O platformă specializată în cumpărături online şi livrare la domiciliu a încheiat un parteneriat cu PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, în scopul extinderii opţiunilor pentru cumpărături online.

Parteneriatul îşi propune să consolideze poziţia Bringo ca aplicaţie preferată de români pentru realizarea cumpărăturilor online şi să susţină planurile de dezvoltare pe care compania le urmăreşte, pentru a veni în întâmpinarea consumatorilor şi a cerinţelor pieţei: disponibilitatea cât mai multor opţiuni de magazine pentru cumpărături online, în funcţie de necesităţi şi proximitate; accesibilitatea ridicată, dintr-o singură aplicaţie; diversitatea produselor şi a ofertelor, aceeaşi ca în magazinele tradiţionale; livrări cât mai rapide ale comenzilor.

“În cei cinci ani de când s-a lansat, Bringo a continuat să crească şi să ofere soluţii rapide şi de calitate pentru e-grocery şi nu numai, printr-un model unic în România: cumpărături online, aşa cum le-ar face fiecare dintre noi şi livrate cu grijă. Bringo îşi propune să fie mai mult decât un serviciu, să fie un partener de nădejde, iar acest lucru înseamnă, printre multe altele, să le putem oferi oamenilor cât mai multe opţiuni din care pot alege cu încredere. Suntem bucuroşi de noul parteneriat construit alături de PENNY, fiind un pas natural pe care îl facem într-o direcţie de interes pentru ambele companii, într-o piaţă dinamică, în dezvoltare”, spune Ioana Ilie-Dobre, CEO Bringo România. 

Într-o primă etapă, consumatorii care vor comanda prin Bringo în zona Bucureşti – Ilfov, Constanţa, Mangalia, Năvodari şi Mamaia vor putea accesa magazinele PENNY incluse în aplicaţie, pentru ca ulterior numărul de magazine PENNY incluse în platforma Bringo să crească treptat. 

“Pentru noi, este prioritar să ne dezvoltăm şi să răspundem solicitărilor clienţilor, iar parteneriatul cu Bringo este încă un pas în dezvoltarea strategiei de omnichannel. Căutăm parteneriatele în lumea online, pentru a fi mai aproape de comportamentul actual al clienţilor, dar şi soluţii pentru a fi mai aproape de români, în cât mai multe oraşe din ţară. Parteneriatul cu Bringo este un pas înainte spre a ajunge mai uşor şi mai rapid în casele acestora, salvându-le astfel timp pentru alte priorităţi din vieţile lor”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România.

Prin Bringo, utilizatorii vor avea la dispoziţie întreaga gamă de produse existentă şi în magazinele fizice PENNY, de la alimente şi băuturi, până la jucării şi produse pentru bebeluşi, îngrijire personală sau casă şi grădină.

Disponibilitatea magazinelor PENNY pentru utilizatorii Bringo se adaugă unei liste importante de beneficii pe care platforma le oferă deja, de la personal shopper-ul care se ocupă de fiecare comandă şi produse fresh de fiecare dată, până la oferte de la producători locali şi livrări la timp, în 90 de minute

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite