Lidl, noi măsuri pentru a-şi proteja angajaţii şi clienţii de epidemie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Lidl anunţă că urmăreşte cu mare atenţie evoluţia răspândirii în Europa a virusului COVID-19 şi a adoptat, la nivelul companiei, o serie de măsuri pentru a preveni răspândirea acestui virus în rândul angajaţilor şi clienţilor.

Pe baza recomandărilor oficiale ale autorităţilor, Lidl a făcut o serie de recomandări pentru clienţi, printre care se numără:

  • Evitarea cumpărăturilor în timpul orelor de vârf (17:00-19:00)
  • Evitarea zonelor aglomerate
  • Păstrarea distanţei de cel puţin 1 m faţă de alte persoane
  • Plata cu cardul bancar
  • Spălarea foarte bine a alimentelor înainte de consum
  • Spălarea cât mai frecventă pe mâini cu apă şi săpun timp de cel puţin 20 de secunde
  • Evitarea atingerii feţei, ochilor, nasului sau gurii dacă nu au mâinile igienizate
  • Adoptarea unui comportament responsabil în ceea ce priveşte numărul de produse achiziţionate
  • Evitarea deschiderii ambalajelor produselor pe care nu le achiziţionează
  • Atingerea doar a fructelor şi legumelor pe care urmează să le cumpere.
Imagine indisponibilă

Aceste recomandări au fost publicate atât în mediul online, pe reţelele sociale unde activează compania, în newsletter şi pe site-ul www.lidl.ro, cât şi în incinta şi în parcările magazinelor, prin afişe, respectiv billboard-uri. De asemenea, în zilele următoare, aceste recomandări vor fi comunicate şi prin mesaje audio în magazine.

Pentru a ajuta clienţii care stau la coadă să păstreze distanţa recomandată de 1 m faţă de cei din jurul lor, de ieri, Lidl a început montarea unor indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.

Ca o măsură în plus pentru a proteja angajaţii din magazine, săptămâna aceasta Lidl va începe montarea unor panouri transparente de protecţie la casele de marcat.

Lidl a limitat numărul de clienţi prezenţi în acelaşi timp în anumite magazine Lidl. Astfel, în magazinele cu flux mare de clienţi, accesul în magazin se face dirijat. Clienţii intră în magazin eşalonat, astfel încât să evităm aglomeraţia. Această măsură le este semnalată clienţilor în parcările magazinelor şi prin intermediul agenţilor de pază.

Compania a suplimentat cantitatea de dezinfectant disponibilă pentru colegii din magazine şi a pus dezinfectant şi la dispoziţia celor din sediul central şi sediile regionale.

Lidl a sporit măsurile de curăţenie şi dezinfecţie a zonelor, respectiv obiectelor expuse şi/sau intens tranzitate, aşa cum ar fi toaletele, mânerele, coşurile şi cărucioarele de cumpărături.

Lidl susţine că urmăreşte în permanenţă evoluţia răspândirii virusului COVID 19 şi recomandările autorităţilor şi reevaluează aceste măsuri ori de câte ori este nevoie, astfel încât angajaţii şi clienţii să fie în siguranţă.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite