Articol publicitar

Kaufland România continuă sprijinul acordat persoanelor cu dizabilităţi şi lansează un parteneriat cu .lumen, creatorul ochelarilor pentru nevăzători

0
0
kaufland .lumen

Compania se alătură, pentru al doilea an consecutiv, iniţiativei lansate de Camera de Comerţ a Diversităţii din România

Kaufland România continuă acţiunile realizate pentru integrarea profesională şi socială a persoanelor cu dizabilităţi printr-un parteneriat cu .lumen, un start-up românesc, care propune soluţii de ultimă generaţie pentru a îmbunătăţi viaţa persoanelor cu deficienţe de vedere.

Kaufland este un angajator care sprijină diversitatea şi egalitatea de şanse, iar parteneriatul cu .lumen vine în contextul programului A.C.C.E.S. (Angajare de Candidaţi cu Cerinţe şi Evoluţii Speciale) derulat încă din 2019 şi îşi propune să transforme mediul Kaufland într-unul accesibil atât pentru pentru angajaţi, cât şi pentru clienţi. Ochelarii .lumen reprezintă o tehnologie asistivă pentru persoanele cu dizabilităţi vizuale, cu scopul de a le oferi acestora o mobilitate mai mare în viaţa de zi cu zi şi astfel mai multă independenţă. Ochelarii integrează cele mai avansate tehnologii care permit reproducerea principalelor caracteristici ale unui câine-ghid, folosind elemente precum inteligenţa artificială şi robotică.

Parteneriatul cu .lumen a venit natural, din dorinţa de a o ajuta pe Delia, colega noastră din departamentul de Recrutare şi persoană nevăzătoare, să aibă o viaţă independentă. În acelaşi timp ne dorim să transformăm magazinele Kaufland în spaţii accesibile persoanelor cu deficienţe de vedere. De aceea, ne-am bucurat să aflăm că o echipă de români lucrează la dezvoltarea acestui produs inovator şi încă de la prima discuţie am realizat că avem foarte multe lucruri în comun cu echipa .lumen – în special dorinţa de a facilita accesul persoanelor cu dizabilităţi la o viaţă socială mai bună. Credem că o astfel de colaborare ar putea schimba felul în care ne raportăm la dizabilităţi şi la accesul pe piaţa muncii a persoanelor nevăzătoare.”, a declarat Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România.

kaufland .lumen

La nivel global, sunt 40 milioane de nevăzători şi numărul lor creşte accelerat. În ciuda avansului tehnologic, pentru mobilitatea lor încă nu există o soluţie scalabilă. .lumen creează sisteme de asistenţă, utilizând ultimele tehnologii în materie de inteligenţă artificială, condus autonom şi robotică. Dar pentru a pune pe piaţă aşa ceva, trebuie să testezi continuu, în medii cât mai complexe, pentru că vrei să faci astfel de medii accesibile. De aceea, am început să lucrăm împreună cu echipa Kaufland România, să construim împreună ceva de neconceput până de curând: ca un nevăzător să se poată bucura independent de experienţa unui magazin mare, fie din poziţia de client sau din cea de angajat. Şi este un drum incredibil să creezi lucruri ce ajută alături de alţi oameni şi organizaţii, motivaţi de aceeaşi dorinţă.”, susţine Cornel Amariei, CEO & Founder .lumen.

Implicarea în comunitate a reprezentant întotdeauna o componentă esenţială de acţiune pentru Kaufland, iar colaborarea cu .lumen este o decizie importantă pentru continuarea dezvoltării şi perfecţionării acestei soluţii asistive pentru nevăzători, astfel încât aceştia să se poată bucura de mai multă independenţă şi de o mai bună integrare pe piaţa muncii.

Totodată, în contextul Zilei Internaţionale a Persoanelor cu Dizabilităţi şi în semn de solidaritate pentru acestea, Kaufland răspunde prompt, pentru al doilea an consecutiv, iniţiativei lansate de Camera de Comerţ a Diversităţii din România, alături de alte companii şi organizaţii. Astfel, Sediul Central Kaufland din Bucureşti va fi iluminat în culoarea violet în cursul zilelor de 2 şi 3 decembrie, începând cu ora 18:00. Prin această iniţiativă, compania doreşte să le transmită persoanelor cu dizabilităţi toată susţinerea şi faptul că echipa Kaufland este deschisă tuturor celor îşi doresc un loc de muncă unde fiecare abilitate este apreciată şi dezvoltată.

În plus, pentru a marca această zi, Kaufland România s-a alăturat, în calitate de partener, evenimentului „Un 3 decembrie ALTFEL”, dedicat persoanelor cu dizabilităţi şi organizat de Asociaţia Open Your Heart.

Totodată, anul acesta, Kaufland a organizat Accessibility Hackathon, cel mai amplu hackathon social dedicat persoanelor cu dizabilităţi din România, proiect premiat în cadrul Galei PR Award la categoria Digital PR (Gold), Tech PR & Comunicarea inovaţiei (Gold), Employer Branding (Silver) şi distins cu Diploma de excelenţă la categoria Website. Soluţia câştigătoare în cadrul hackathonului este aplicaţia mobilă Vocalio. Aceasta a fost creată cu scopul de a veni în sprijinul persoanelor cu deficienţe de vorbire şi de auz, ajutându-le astfel să comunice mai uşor cu cei din jur.

Kaufland este unul dintre cei mai mari angajatori ai României care a primit, 6 ani la rând, certificarea Top Employer oferită de Top Employers Institute din Olanda şi doi ani consecutiv titlul de “Cel mai bun angajator” din categoria retail alimentar, în urma evaluărilor acordate de utilizatorii platformei UndeLucrăm.ro, în 2020 şi 2021. Peste 15.000 de oameni lucrează în cele 147 de magazine din toată ţara, sediile centrale şi depozite. Până în prezent, peste 350 de persoane cu dizabilităţi s-au alăturat echipei şi se bucură în acest moment de o viaţă socială mai bună, de sprijinul colegilor şi de posibilitatea de a-şi pune abilităţile în practică.

Toţi cei care îşi doresc un loc de muncă pot suna la numărul de telefon 021 9132 sau pot aplica pe cariere.kaufland.ro.

Video-ul parteneriatului cu .lumen

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 ţări, 139.000 de angajaţi şi o reţea de 147 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanţul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preţ de pe piaţa locală. Kaufland deţine şi distincţia Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienţi, acordată de Institutul internaţional ICERTIAS, în urma unei analize de piaţă. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienţii să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preţ, prin promovarea sustenabilităţii şi a produselor locale.. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.

Economie


Ultimele știri
Cele mai citite