Întârzieri la zborurile Wizz Air, după ce a schimbat indicativul

0
Publicat:

Zboruri ale Wizz Air au înregistrat întârzieri în noaptea de luni spre marți, din cauza schimbării indicativelor din W6 în W4, a informat Compania Aeroporturi București (CNAB).

Avion Wizz Air la sol
Zboruri ale Wizz Air au înregistrat întârzieri în noaptea de luni spre marți

Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti informează că, din cauza schimbării indicativului de zbor pentru o parte dintre cursele Wizz Air, din "W6" (Wizz Air) în "W4" (Wizz Air Malta), realizată în cursul nopţii de 24 spre 25 aprilie, au apărut întârzieri modice la cursele vizate ale operatorului aerian.

"Schimbarea datelor de zbor a presupus reintroducerea manuală în sistemul de procesare a informaţiilor referitoare la cursele respective, ceea ce a determinat întârzieri care doar punctual au depăşit 1 oră. La această oră, traficul aerian se desfăşoară în condiţii normale. Nu există nicio cursă anulată", precizează CNAB, într-o informare de presă.

Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti asigură pasagerii că a luat toate măsurile necesare pentru minimizarea întârzierilor şi pentru operarea în deplină siguranţă a operaţiunilor pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti.

În ultima perioadă, compania aeriană Wizz Air a înregistrat mai multe probleme, inclusiv amânarea unor curse care au dus implicit la blocarea pasagerilor pe Aeroportul Otopeni.

Spre exemplu, la 15 aprilie, Wizz Air a anunțat întârzieri pentru două curse care ar fi trebuit să decoleze de pe Otopeni.

Una dintre curse trebuia să plece la 7.05 către Alicante, iar noua oră estimată pentru decolare era 11.20.

Astfel, 200 de pasageri au așteptat în aeroportul din Otopeni aeronava care trebuie să operaționalizeze acest zbor.

O a doua cursă ar fi trebuit să decoleze la 7.40 spre Bergamo-Milano, însă noua oră estimată pentru plecare este 13.10, fiind astfel deja șase ore de întârziere.

Potrivit sursei citate, în acest caz, aeronava care trebuia să operaționalizeze zborul are probleme tehnice, așa că acum se așteaptă o alta din Polonia sau Ungaria.

Reprezentanții Wizz Air au transmis atunci că pasagerii pot fi reprogramați pentru alt zbor în funcție de disponibilitate, pot cere rambursare integrală sau 120% sub formă de credit pentru a-și cumpăra bilete la o cursă viitoare. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite