Zeci de pasageri Wizz Air și-au stricat sărbătorile după ce nu au mai avut loc în avion. Ce spune compania
0Zeci de pasageri au rămas blocați pe Aeroportul Otopeni, după ce nu s-au putut îmbarca în zborul spre Germania în prima zi de Paște. Aceștia susțin că Wizz Air ar fi vândut mai multe bilete, decât locurile disponibile, iar compania neagă acuzațiile.
180 de pasageri aveau programat în prima zi de Paște zborul spre Germania cu o cursă Wizz Air. 60 de pasageri au rămas în aeroport după ce au aflat că nu mai sunt locuri. Situația a creat scandal, oamenii acuzând compania low-cost că a vândut mai multe bilete decât locurile disponibile în aeronavă.
„Am cumpărat trei bilete în același timp. Am cumpărat în aceeași zi și pe ea a lăsat-o să intre și pe mine nu. Același bon. Noi suntem grup, avem cazare luată", a spus un pasager pentru Digi24.
Oamenii spun că și-au stricat sărbătorile după situația neplăcută de la aeroport. Mulți dintre ei aveau cazări cumpărate. „Sunt pe drumuri, am și oul la mine. Mi-am luat și oul să ciocnesc în avion și n- am apucat să urc", mai spune un bărbat.
Răspunsul Wizz Air
Compania Wizz Air neagă acuzațiile oamenilor și susțin că cei 60 de pasageri au rămas blocați pe aeroport, după ce avionul a fost schimbat cu unul mai mic, din motive tehnice.
„Wizz Air își cere scuze clienților afectați, dar siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea sa principală.", a transmis compania. În plus, aceasta a precizat că păgubiții își pot reprograma zborul sau să ceară rambursarea banilor.
Compania s-a mai confruntat cu probleme zilele acestea. În Sâmbăta Mare, sute de pasageri au rămas blocați pe Aeroportul Otopeni din cauză că li s-au amânat zborurile.