In sase luni, romanii au mestecat guma de peste 12 milioane dolari
0Vanzarile Wrigley Romania s-au cifrat, in primul semestru, la 390 miliarde de lei (11,8 milioane dolari), in crestere cu 12% fata de aceeasi perioada a anului trecut, se arata intr-un comunicat al
Vanzarile Wrigley Romania s-au cifrat, in primul semestru, la 390 miliarde de lei (11,8 milioane dolari), in crestere cu 12% fata de aceeasi perioada a anului trecut, se arata intr-un comunicat al companiei. Profitul brut al firmei a inregistrat o crestere de trei ori, de la 450.000 dolari in primul semestru 2001 la 2,2 milioane dolari in 2002, in conditiile in care profitul pe intreg anul 2001 a fost de 2,4 milioane dolari. Compania a vandut anul trecut guma de mestecat in valoare de 622 miliarde de lei (18,8 milioane de dolari), fata de 420 miliarde de lei (12,7 milioane de dolari) in anul anterior. Firma, componenta a Wm. Wrigley Jr Company din Chicago, comercializeaza in Romania marci de guma de mestecat precum Orbit, Airwaves, Wrigley's Spearmint, Double Mint, Juicy Fruit sau Hubba Bubba. Toate marcile comercializate in Romania sunt importate din Polonia si Franta.