Guvernul nu se va frige cu "regularizarea" facturilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

E adevarat ca noul sistem de facturare lunara a energiei electrice presupune o plata ridicata, care poate atinge chiar 8 milioane lei, la un interval de 6 luni?, a intrebat, zilele trecute, premierul

E adevarat ca noul sistem de facturare lunara a energiei electrice presupune o plata ridicata, care poate atinge chiar 8 milioane lei, la un interval de 6 luni?, a intrebat, zilele trecute, premierul Adrian Nastase, solicitand o evaluare a acestuia. Nu, nici pe departe!, se grabesc sa raspunda reprezentantii societatii Electrica. In opinia conducerii Electrica, noul sistem este in avantajul consumatorilor: factura se plateste lunar, fara deplasari la casieriile societatii. Consumatorii trebuie sa depuna insa un minim efort si sa "dialogheze" cu functionarii Electrica pentru stabilirea unui consum mediu lunar. Asta, in cazul in care nu vor sa se lase pe mana societatii! Noul sistem, care se aplica incepand din aceasta luna, a starnit deja nemultumiri din partea unor bucuresteni. "Vazand ca sistemul de plata la 2-3 luni nu "tine", Electrica ne cere sa ne stabilim consumul mediu lunar. De unde sa stie amaratul de consumator? Numai de asa ceva nu-i arde. Sa imparta Electrica consumul anual la 12 si va afla pe loc consumul mediu lunar", este de parere un cetatean din sectorul 3. Un altul semnaleaza faptul ca "cititorii-incasatori" vin cateva ore dimineata la domiciliul consumatorului, cand nu e nimeni acasa, lasa factura in cutia postala si pleaca. Cele mai multe persoane care ne-au scris la redactie si-au manifestat ingrijorarea, aidoma primului-ministru Nastase, in ce priveste "plata ridicata la 6 luni". "Daca consumatorul este cinstit si anunta societatea in eventualitatea ca a achizitionat un aparat electrocasnic in decursul celor 6 luni, nu vor fi nici un fel de probleme", sustin directorii de la Electrica.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite