Euroins România anunţă o scădere masivă a reclamaţiilor. Cu cât a crescut numărul de polițe facultative

0
Publicat:

Euroins România și-a continuat evoluția pozitivă în trimestrul doi din 2022. Comparativ cu aceeasi perioada de anul trecut, rezultatele au crescut cu peste 100%, atât pentru primele brute subscrise totale, cât și pentru primele brute subscrise pentru zona non-RCA.

Numărul clienților RCA a ajuns la 1,543,122, Foto: News.ro
Numărul clienților RCA a ajuns la 1,543,122, Foto: News.ro

Cea mai mare creștere a primelor brute subscrise în T2 2022 față de aceeași perioadă a anului trecut a fost înregistrată de asigurările non-RCA. Asigurările facultative au crescut de aproape trei ori și jumătate, de la 28 mil. Lei în T2 din 2021 la 95 mil. Lei în T2 2022.

,,Evoluția lunară ne arată că în iulie 2022, procentul asigurărilor facultative a ajuns la 10% din totalul subscrierilor de asigurări. Mai exact, la fiecare 100 de lei din prime brute subscrise, 10 lei provin din subscrieri pe produse non-RCA. Acest procent este mai mult decât dublu față de luna iulie 2021, când evoluția raportului de subscrieri de asigurări facultative era de 4,4% din totalul primelor brute subscrise.”, transmit reprezentanții Euroins

Euroins se angajează să gestioneze corect riscurile și să aplice o viziune pe termen lung. Aceste creșteri semnificative reprezintă o țintă atinsă înainte de termen. Acest lucru confirmă faptul că procesul nostru de modernizare și digitalizare, împreună cu aportul constant de capital, au contribuit la îmbunătățirea indicatorilor financiari ai companiei noastre", a declarat Tanja Blatnik, CEO al Euroins România

Conform sursei citate, vânzările Euroins, în prima jumătate din 2022, reprezintă o consolidare a poziției pe piața asigurărilor facultative, cât și o confirmare a stabilității poziției pe piața asigurărilor RCA.

Numărul de polițe de asigurări non-RCA s-a dublat

Încrederea în Euroins a crescut constant în ultimul an, tot mai mulți clienți alegând polițele de asigurare facultative oferite de companie. Astfel, creșterea numărului de polițe de asigurări non-RCA este de 96% în S1, dublu aproape față de aceeași perioadă a anului trecut.

Această creștere semnificativă a vânzărilor este un semnal al interesului mai mare al clienților pentru polițele non-RCA, iar acest lucru este determinat de strategia companiei de diversificare a portofoliului de produse de asigurare și de atenția acordată nevoilor în schimbare ale clienților săi.”, precizează reprezentanții Euroins.

Potrivit acestora, numărul clienților non-RCA a ajuns la 533,095 în S1 din 2022, față de 271,666 în S1 din 2021. De asemenea, numărul clienților RCA a ajuns la 1,543,122 în S1 din 2022, față de 1,392,721 în S1 din 2021.

Produsul CASCO oferit de Euroins a înregistrat o creștere a vânzărilor de peste 660%, ceea ce reprezintă o dovadă clară a încrederii în serviciile oferite. Alte linii vizibile, care au crescut și ele de peste 3 ori, sunt asigurările de călătorie și cele de sănătate.

În primele 7 luni ale anului 2022, portofoliul de asigurări CASCO a crescut la 15% în total volum produse non-RCA, de la 8% pondere în prime brute subscrise non-RCA în primele 7 luni ale anului 2021.

Euroins continuă să își echilibreze portofoliul RCA

În primele 7 luni ale anului 2022, creșterea numărului de polițe RCA este de numai 3,2%, contribuind la stabilizarea, competitivitatea și echilibrul pieței de RCA. Cota de piață RCA în S1 2022 a fost de 31,81% față de 31,15% din S1 2021. Evoluția actuală arată că, până la sfârșitul anului, Euroins va ajunge la o cotă de piață pentru RCA de sub 29%. Aceste cifre actualizate sunt un semn că piața asigurărilor se stabilizează într-o distribuție mai echilibrată pe RCA, unde Euroins deține o poziție stabilă.

Un alt indicator important al îmbunătățirii proceselor interne este faptul că numărul de reclamații a scăzut semnificativ. În al doilea trimestru al anului au existat cu 84% mai puține plângeri.

Pentru a stabili o relație și mai solidă și de încredere cu clienții noștri, am continuat să creștem numărul de contracte de lucru cu service-uri auto și am ajuns, în prezent, la aproape 900 de parteneriate, cu 42% mai mult decât anul trecut.”, precizează Euroins.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite