De ce este părăsit de clienţi unul dintre cele mai mari lanţuri de fashion din lume

0
Publicat:
Ultima actualizare:
h&m new money

În timp ce retailerii americani şi majoritatea celor europeni sărbătoresc cel mai bun sezon de vânzări din ultimii ani există şi un brand renumit care nu le ţine isonul. H&M sărbătoreşte 70 de ani de la fondare, dar şi cel mai sever declin în faţa unor rivali mult mai agili.

Pe fondul succesului Zara şi Primark, H&M, lanţul internaţional de magazine fast fashion din Stockholm, a raportat pe 15 decembrie cea mai drastică scădere a vânzărilor din ultimii zece ani. Acţiunile au avut şi ele un picaj de aproape 15 procente după acest anunţ, ceea ce a şters aproape 6 miliarde de dolari din valoarea de piaţă a companiei.

Declinul a atras după sine o recu­noaş­tere a greşelilor de către compania care este un business de familie. „Am făcut greşeli“, a spus directorul executiv, Karl-Johan Persson (42 de ani), nepotul fondatorului. „H&M va face tot posibilul pentru a reveni pe creştere“ – va închide magazinele care nu performează şi le va mo­der­niza pe cele care vor fi păstrate, a ţinut acesta să precizeze.

Citeşte mai mult pe NewMoney.ro

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite