Cum pot afla românii noul IBAN de la Banca Transilvania, după preluarea Idea::Bank
0
Integrarea Idea::Bank în Grupul Financiar BT a intrat în etapa finală, aşa încât până luni, 13 iunie 2022, va fi încheiată cesiunea către Banca Transilvania a unei părţi din contractele încheiate între Idea::Bank şi clienţii săi, a informat, luni, BT, într-un comunicat.
„Odată ce contractele de produse bancare pe care le ai acum la Idea::Bank vor fi cesionate la Banca Transilvania, vei avea alt IBAN, pe care îl poţi folosi începând cu 14 iunie a.c., în calitate de client BT. Ţi-am comunicat acest nou IBAN prin notificarea pe care ai primit-o sau urmează să o primeşti în următoarele zile poştal şi prin e-mail. Dar îl poţi afla în alte moduri”, informează Banca Transilvania.
Ce înseamnă perioada următoare pentru clienţii Idea::Bank care vor lucra cu BT:
- 10 iunie 2022 este ultima zi în care pot face operaţiuni prin Idea::Bank şi în care pot fi folosite cardurile Idea::Bank (până la ora 17) şi aplicaţia Idea::myBank (până la ora 13).
- În 11 – 13 iunie 2022 nu pot face nicio operaţiune prin Idea::Bank deoarece are loc transferul datelor clienţilor Idea::Bank la BT.
- Din 14 iunie 2022, clienţii Idea::Bank cesionaţi devin clienţi ai Băncii Transilvania.
- Clienţii Idea::Bank transferaţi la BT vor avea un nou IBAN pentru cont. Modalităţile prin care poate fi aflat sunt prezentate inclusiv pe pagina dedicată clienţilor Idea de pe siteul BT, şi anume: sucursalele şi agenţiile BT, Call Center, BT Pay, BT Visual Help şi NeoBT.
Pentru companii, acesta poate fi generat online, pe site-ul Băncii Transilvania.
De asemenea, clienţii Idea::Bank au la dispoziţie o echipă Call Center dedicată a Băncii Transilvania, iar detaliile de contact sunt următoarele:
- 0800 800 881
- +40 264 308 014
- ideaBT@btrl.ro
Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România şi principalul finanţator al economiei, acoperind toate segmentele de clienţi şi linii de business în sectorul financiar. Cu o poveste începută în urmă cu aproape 30 de ani, are peste 19% cotă de piaţă, 3,6 milioane de clienţi, peste 9.000 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi. Este cel mai puternic bancar românesc, cu un rating de AAA+, conform Brand Finance Banking (2022). Dincolo de banking, BT doreşte să aibă impact pozitiv în România, atât pentru oameni, cât şi pentru business şi mediu.