CNAB se reorganizează: Numărul de şefi şi directori din Aeroporturile Otopeni şi Băneasa se reduce cu 30

0
Publicat:
Ultima actualizare:
aeroport otopeni FOTO Inquam Photos

Consiliul de Administraţie al CNAB a aprobat vineri, 10 iunie, cu unanimitate de voturi, proiectul de reorganizare al companiei prezentat de către conducerea executivă.

La nivel general, noua organigramă pune accentul pe poziţiile de execuţie din companie, urmărindu-se simplificare şi scurtarea procesului decizional, îngreunat în prezent de existenţă unui număr mult prea mare de structuri (departamente, direcţii, servicii şi birouri) şi implicit poziţii de conducere, centralizarea şi digitalizarea proceselor la nivelul companiei, precum şi pentru utilizarea mai facilă a personalului existent la nivelul celor două aeroporturi administrate, respectiv Aeroportul Internaţional Henri Coandă (Otopeni) şi Aeroportul Internaţional Aurel Vlaicu (Băneasa).

Aşa cum reiese din mai multe surse din şi documente interne din cadrul Ministerului Transporturilor prin noua organigramă se reduce numărul total de poziţii de conducere (directori, şefi serviciu/ birou) cu aproximativ 30 poziţii, respectiv numărul total de structuri din organigramă cu aproximativ 25 de structuri.

La nivel financiar, noua organigramă va genera reduceri la cheltuielile cu personalul de peste 1,9 milioane lei pe an, bani ce vor fi utilizaţi pentru finanţarea unor proiecte interne de digitalizare a proceselor şi a interacţiunii cu pasagerii. 

Surse sindicale, confirmă că prin noua organigramă, se pune accentul pe sectoarele operaţional şi investiţii, iar implementarea acesteia nu  generează un impact social la nivelul angajaţilor, realizându-se prin redistribuirea poziţiilor de conducere la nivel de execuţie în funcţie de pregătirea tehnică specifică a fiecărei poziţii afectate. 

Aceasta este una dintre primele reorganizări de ansamblu a Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti SA, după înfiinţarea acesteia în 2009 în urma fuziunii dintre Compania Naţională „Aeroportul International Henri Coandă – Bucureşti” SA şi Societatea Naţională „Aeroportul International Bucureşti Băneasa – Aurel Vlaicu” SA şi vine ca o etapă premergătoare implementării unei noi politici de evaluare a performanţei la nivelul companiei, bazată pe indicatori de performanţă cantitativi şi target-uri anuale, precum şi să susţină procesul de implementare a guvernanţei corporative conform OUG109/2011 reluat de către Ministerul Transporturilor. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite