Ce înseamnă neuromarketing şi cât te costă să vezi ce face creierul clientului când vede o reclamă
0![Adina Nica, managing partner în cadrul Open-I Research](https://cdn.adh.reperio.news/image-9/948d94bc-35f1-4973-93af-92aac1dc4e02/index.jpeg?p=a%3D1%26co%3D1.05%26w%3D700%26h%3D750%26r%3Dcontain%26f%3Dwebp)
Adina Nica, managing partner în cadrul Open-I Research
Cercetarea reacţiilor consumatorului atunci când vede o reclamă prin tehnici de neuromarketing poate costa până la 15.000 de euro, a declarat Adina Nica, managing partner în cadrul Open-I Research, companie de cercetare de marketing.
„Neuromarketingul este cercetare neuronală şi o consider următorul nivel în a înţelege şi anticipa reacţiile oamenilor la anumiţi stimuli. Mai exact este ce se întâmplă în creierul omului când vede sau aude anumiţi stimuli“, a explicat Nica.