Booking.com vrea să deschidă un centru în România şi face sute de angajări

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto Shutterstock (arhiva)
Foto Shutterstock (arhiva)

Booking.com se pregăteşte să deschidă în România un centru regional de servicii, unde vor munci sute de angajaţi, scrie profit.ro.

Gigantul Booking.com, platforma de rezervări de spaţii de cazare online, este în proces de închiriere a unui nou sediu în România, în complexul de birouri U Center, dezvoltat de Forte Partners în zona Tineretului din Bucureşti, unde vrea să amenajeze un centru regional de servicii, pentru care vor lucra peste 700 de angajaţi, potrivit unor sursel din piaţa imobiliară, citate de Profit.ro.

Booking.com este un instrument de management hotelier folosit de către cei care deţin şi/sau administrează unităţi de cazare pentru a le permite utilizatorilor efectuarea şi gestionarea rezervărilor online. Lansată în 1996, platforma furnizează peste 28 de milioane de anunţuri, în 43 de limbi, având în acest an venituri estimate să depăşească 9,2 miliarde dolari.

Compania este acum în proces de închiriere a unui spaţiu, cu o suprafaţă de peste 9.000 de metri pătraţi, în complexul de birouri U Center al dezvoltatorului imobiliar Forte Partners, controlat de fraţii libanezi Johny şi Jihad Jabra, potrivit mai multor surse din piaţa imobiliară, conform Profit.ro.

Suprafaţa pe care Booking.com o închiriază pentru noul centru regional de servicii este pretabilă pentru un număr de peste 700 de angajaţi.

În vara anului trecut, compania anunţa că va renunţa în total la 4.375 de angajaţi din cei circa 17.000 pe care îi avea la nivel mondial. 

„Din păcate, din cauza crizei corona, la fel ca multe alte organizaţii de turism, trebuie să facem pasul foarte dificil de a mişcora forţa de muncă globală, această mişcare urmând să afecteze până la 25 la sută din forţa de muncă globală”, declara atunci un purtător de cuvânt al Booking.com.

Potrivit acestuia, deşi compania a făcut multe pentru a salva cât mai multe locuri de muncă posibil, este necesară o restructurare în linie cu viitorul industriei de turism.

Booking.com a înregistrat o pierdere de aproape 700 de milioane de euro doar în primul trimestru din 2020, în contextul în care rezervările de cazare au scăzut cu 85% la nivel mondial.

Fondată în 1996, Booking.com oferă aproximativ 28 de milioane de cazări pe site-ul său, care este disponibil în 43 de limbi.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite