STUDIU De ce cumpără românii haine online şi ce buget alocă cumpărăturilor de Paşti

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Aproape jumătate din români preferă să îşi facă cumpărăturile online, în această perioadă, datorită preţurilor foarte bune sau ofertelor speciale, iar pentru Paşti au pregătit bugete pentru cumpărături de haine între 300 şi 500 de lei, arată un studiu realizat de magazinul online Answear.ro.

Ofertele speciale şi lipsa de timp sunt principalele motive pentru care shoppingul se mută din magazinele fizice în mediul online. Potrivit studiului, în această perioadă 38% dintre respondenţi preferă să îşi facă cumpărăturile din mediul online. De Paşte, cu toţii vor să evite aglomeraţia din mall-uri şi să găsească cele mai bune oferte: 48,2% dintre participanţii la studiu s-au obişnuit să cumpere online în perioada Sărbătorilor Pascale datorită preţurilor mai bune decât în magazinele fizice. Pe lângă preţurile bune sau ofertele speciale care îi atrag, în topul motivelor se mai află selecţia de produse şi branduri, livrarea gratuită şi garanţia că produsele sunt originale.

Peste 35% dintre respondenţi declară că bugetul pregătit pentru cumpărăturile de haine, încălţăminte şi accesorii este între 300 şi 500 de lei. La polul opus, 20% sunt dispuşi să plătească oricât pentru produsul preferat.

Reducerile pe care le caută românii nu sunt de trecut cu vederea: 52,5% se aşteaptă la reduceri de 30-50% în această perioadă, pe când 42% sunt în căutarea unor discount-uri de până la 70%.

Ca şi modalitate de achiziţie online, cumpărăturile din faţă calculatorului sunt depăşite de achiziţiile de pe dispozitive mobile, 53% alegând să cumpere direct de pe tabletă sau telefon.  

Se anunţă un sezon relaxat, dacă judecăm după alegerile româncelor în materie de cadouri de Paşte, deoarece 62,6% dintre respondenţi vor cumpăra încălţăminte sport şi casual. Pe de altă parte, rochiile şi fustele se clasează pe locul doi în coşul virtual de cumpărături cu 45,2% dintre preferinţe.

„În topul căutărilor se află branduri precum Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Guess, Liu Jo, New Balance, Adidas, Nike, dar şi brandurile proprii Answear şi Medicine”, declară Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

Studiul a fost realizat în luna martie pe un eşantion de 1.567 de persoane, femei şi bărbaţi.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite