Aproape două treimi din românii cu studii superioare sunt mulţumiţi de veniturile lor

Aproape două treimi din românii cu studii superioare sunt mulţumiţi de veniturile lor

Foto Shutterstock

Mai mult de jumătate (62%) dintre românii cu studii superioare afirmă că sunt mulţumiţi de starea financiară actuală,  în timp ce doar 36% dintre cei care consideră că sunt membrii ai unei familii tradiţionale se declară mulţumiţi de acest aspect al vieţii.

Ştiri pe aceeaşi temă

 

Retropectiva anului 2021, februarie – iunie: cum îşi modifică românii comportamentul faţă de situaţia financiară

 
Nu este surprinzător faptul, segmentul familiilor moderne (părinţi cu educaţie superioară şi venituri ridicate) este cel mai vocal în ceea ce priveşte gradul de mulţumire faţă de situaţia finaciară, având chiar o evoluţie semnificativă din februarie (54%) până în iunie (62%), se arată într-un studiu Reveal Marketing Research, desfăşurat online, în mediul urban şi rural, în perioada februarie 2021 – iunie 2021.  
 
În schimb, la nivel naţional, pentru familiile tradiţionale (părinţi cu educaţie medie şi venituri medii), luna iunie a adus o scădere pe acest nivel (36%, faţă de luna aprilie cu 46%). 
 
Deşi, familiile tradiţionale înregistrează valori scăzute în ceea ce priveşte mulţumirea faţă de situaţia financiară, acest lucru nu îi împiedică să se declare mulţumiţi de condiţia lor fizică. În ceea ce priveşte acest aspect al vieţii, familiile tradiţionale câştigă teren în detrimental familiei moderne. 
 
Studiul Reveal Marketing Research s-a desfăşurat în perioada februarie – iunie pe un eşantion reprezentantiv naţional (urban şi rural). Marja de eroare este de +/-3%. Nivel de încredere: 95%. Interviurile au fost realizate online, pe baza panelului Reveal Marketing Research.
 
 
 
Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piaţă full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piaţă reprezintă baza deciziilor corecte şi a poziţionării brandurilor. Soluţiile calitative şi cantitative ajută de peste 12 ani companii din România şi Europa.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările