Un important retailer de modă, cu 400 de magazine în lume, intră pe piaţa din România

Un important retailer de modă, cu 400 de magazine în lume, intră pe piaţa din România

Un important retailer de modă, produse de frumuseţe şi articole pentru casă, la preţuri convenabile, care are deja 400 de magazine în întreaga lume, şi-a anunţat intenţia de a intra pe piaţa din România

Primark, retailerul internaţional, şi-a anunţat astăzi planurile de lansare în România prin deschiderea primului magazin în Bucureşti, localizat în centrul comercial ParkLake, spre sfârşitul acestui an. În acest fel, retailerul marchează încă un reper important în continua sa extindere în Europa şi SUA. 
 
Noul magazin va marca intrarea Primark pe cea de-a patra piaţă central şi est europeană, după  inaugurarea cu succes a magazinelor sale din Slovenia, Polonia şi Republica Cehă din ultimii ani, unde formula unică a brandului de modă, articole pentru casă şi produse de frumuseţe la preţuri convenabile s-a dovedit extrem de populară. 
 
Primark, un retailer irlandez, a fost înfiinţat în Dublin, Irlanda acum mai bine de 50 de ani şi deţine în prezent peste 400 de magazine pe 14 de pieţe, oferind clienţilor produse de primă necesitate şi articole de modă atractive la binecunoscutele preţuri convenabile Primark. Oferta include şi o selecţie amplă de parteneriate cu licenţe precum NBA şi Disney, dar şi gama tot mai mare de produse Primark realizate din materiale durabile sub marca proprie Primark Cares.
 
Paul Marchant, CEO Primark, a declarat: „Suntem încântaţi de progresul planurilor noastre de extindere şi de intrarea în premieră pe piaţa din România unde am rezervat un spaţiu deosebit  într-un centru comercial popular din estul Bucureştiului. Reacţia clienţilor din regiunea ECE la marca Primark a fost extrem de favorabilă şi ne dorim foarte mult să continuăm această extindere. Sperăm ca românii să ne poată trece pragul înainte de sfârşitul acestui an.” 
 
Cristina Santos, Director General pentru Administrarea Proprietăţilor în cadrul Sonae Sierra a adăugat: „Suntem extrem de încântaţi să contribuim la extinderea continuă a grupului Primark în ECE. Deschiderea magazinului Primark în ParkLake este rezultatul eforturilor noastre de a oferi vizitatorilor o experienţă impresionantă la cumpărături şi concepte reprezentative. Cu oferte dinamice pe segmentele retail, restaurante şi divertisment, ParkLake este locul perfect pentru primul magazin Primark în România”. 
 
Extinderea în România este o dovadă a investiţiilor şi implicării constante pe piaţa ECE, cu planuri deja demarate pentru inaugurarea unui al doilea magazin în această ţară. În plus, retailerul s-a angajat să deschidă alte patru magazine în Polonia, dintre care două noi magazine în Lodz şi Wroclaw. Intenţionează să intre şi în Slovacia la începutul anului viitor cu un magazin în Bratislava – ţara ar deveni astfel piaţa cu numărul 16 pentru Primark, după România.
 
Inaugurarea cu succes a 15 magazine în ultimul an financiar a dus la creşterea portofoliului de magazine din ECE în cadrul procesului de extindere continuă a grupului Primark. Anul trecut, Primark şi-a dezvăluit planurile de a accelera ritmul extinderii pe piaţa din SUA, bazându-se pe venituri comerciale solide şi pe o vizibilitate tot mai mare a mărcii cu scopul de a ajunge la aproximativ 60 de magazine în următorii cinci ani. Primark îşi propune să se extindă şi în Franţa, Italia şi Peninsula Iberică astfel încât să atingă un număr total de 530 de magazine în această perioadă de cinci ani. 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările