România, tot mai atractivă pentru brandurile poloneze: încă un retailer cu preţuri mici şi-a deschis primul magazin

0
Publicat:
Ultima actualizare:
50 style

Numărul retailerilor din Polonia a crescut în mod accelerat în ultima perioadă, astfel că, şi în România, aceste branduri sunt cele care au planuri de extindere mai ambiţioase faţă de altele prezente deja aici. Nişa de produse oferite de acestea variază de la fashion şi încălţăminte la produse şi îmbrăcăminte sportive, încadrându-se la toate gamele de preţ.

Retailerul polonez de echipamente sportive, 50 Style, a deschis în luna octombrie primul magazin din România, în centrul comercial Iris din cartierul bucureştean Titan, pe o suprafaţă de 315 mp. Intrarea acestui jucător pe piaţa locală confirmă estimările specialiştilor companiei de consultanţă imobiliară Colliers International Romania cu privire la dorinţele brandurilor poloneze de extindere în zona est-europeană, în special în România, unde consumul a crescut continuu în ultimii ani.

„Acoperirea foarte bună de care brandurile poloneze se bucură în piaţa de origine, cumulată cu rezultatele economice bune înregistrate de Polonia, le-a permis acestora să se orienteze şi către alte pieţe cu potenţial din estul Europei. Cu o poziţionare foarte bună, România este a doua piaţă din regiune ca mărime, similară cu cea poloneză, cu un consum susţinut de creşterea salariilor şi în care brandurile poloneze şi-au stabilit deja o prezenţă puternică pe zona de fashion şi nu numai. Toţi aceşti factori au creat contextul perfect pentru ca un jucător precum 50 Style să se alăture celorlalte branduri prezente deja aici”, a declarat Brînduşa Grama, Associate Retail Agency în cadrul Colliers International Romania. 

50 Style face parte din grupul polonez Marketing Investment Group şi are peste 140 de magazine deschise în Polonia şi Lituania. Recent, retailerul a intrat şi pe piaţa din Ungaria.

„România se dezvoltă rapid, iar dinamica pieţei se remarcă în întreaga regiune a Europei Centrale şi de Est. În ciuda prezenţei încă scăzute, recepţia brandurilor noastre în România este foarte bună, ceea ce confirmă convingerea noastră că apetitul este puternic justificat. Importante sunt şi mărimea ţării şi potenţialul valoros, care nu este concentrat doar în Capitală, ci acoperă şi alte centre mari - Timişoara, Constanţa, Cluj-Napoca, Craiova sau Iaşi. Vedem, de asemenea, oportunităţi deosebite în oraşele mai mici, din care industria de retail ne dă semnale pozitive despre potenţialul lor. România este unul dintre obiectivele noastre de dezvoltare în următorii ani, atât pentru Sizeer, cât şi pentru 50 Style. În plus, ne concentrăm pe acoperirea pieţelor pe care suntem deja prezenţi, inclusiv Estonia, Lituania, Letonia, Cehia, Slovacia şi Ungaria”, a declarat Rafał Pierzchniak, International Leasing Manager în cadrul 50 Style.

Pe lângă 50 Style, din grupul Marketing Investment Group face parte şi Sizeer, un lanţ de magazine multibrand tot din zona de echipamente sportive. Pe piaţa din România, Sizeer a deschis deja 3 magazine de la începutul lui 2018, Colliers International Romania intermediind cele trei tranzacţii de închiriere în centrele comerciale Sun Plaza, Mega Mall şi Parklake.

Dintre brandurile poloneze aflate în plină expansiune se numără şi grupul LPP, care a adus în România cinci branduri – Reserved, Sinsay, Mohito, Cropp şi House – şi care a închiriat, cu ajutorul Colliers, o suprafaţă de 22.100 mp într-un proiect care este în curs de dezvoltare de către compania belgiană WDP în localitatea Ştefăneştii de Jos, din judeţul Ilfov pentru a sprijini activităţile de e-commerce ale grupului polonez. De asemenea, mai sunt prezente Pepco, cu 204 magazine deschide la nivel naţional, CCC cu peste 50 de magazine şi 4F cu 4 magazine.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite