Negriţoiu către asigurători: Este o piaţă abuzivă, cu jucători slabi. Nu mai încercaţi cu presiuni

Negriţoiu către asigurători: Este o piaţă abuzivă, cu jucători slabi. Nu mai încercaţi cu presiuni

Mişu Negriţoiu, preşedintele ASF, a afirmat că piaţa asigurărilor are probleme de fond, cu distorsiuni structurale, „o piaţă abuzivă, cu jucători slabi“ FOTO Mediafax

Mişu Negriţoiu, preşedintele Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF), a criticat dur jucătorii din piaţa asigurărilor, la un seminar organizat de Uniunea Naţionala a Societăţilor de Asigurare din România (UNSAR), arătând că găsit o piaţă abuzivă, cu jucători slabi, unde regulile de autorizare trebuie schimbate, şi a îndemnat companiile să renunţe la presiuni şi să înceapă un dialog real.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Trebuie mai multă etică şi mai mult respect reciproc. Vin dintr-o piaţă care a trecut prin probleme similare. Nu se poate, e un război (...) Limbajul este aproape inacceptabil, poate de ambele părţi. Este o piaţă de procesomani. Uniunea, şi dumneavoastră, uitaţi-vă în propria casă, uitaţi-vă la standarde, uitaţi-vă la profesionalism, uitaţi-vă la valori. Nu se poate ca unul sancţionat într-o piaţă, cu o anumită reputaţie pe o piaţă europeană, să vină să îmi ceară mie să îi pun la dispoziţie corespondenţă cu autoritatea acelei ţări. Unde este respectul pentru autoritate? Va invit la dialog“, a spus Mişu Negriţoiu, potrivit Mediafax.
 
El a continuat criticile, menţionând că piaţa asigurărilor are probleme de fond, cu distorsiuni structurale, „o piaţă abuzivă, cu jucători slabi“.
 
„Nu mai încercaţi pe alte căi, nu mai încercaţi pe presiune, pentru că nu vom avea rezultate, trebuie să schimbăm ceva în această relaţie“, a spus Negriţoiu în faţa unei săli în care se regăseau preşedinţi şi directori de companii de asigurări.
 
În opinia lui Negriţoiu, cele peste 23.000 de reclamaţii din 2013 sunt un semnal că piaţa nu funcţionează bine şi a invitat companiile la dialog pentru a putea evita astfel de situaţii.
 
Şeful ASF a arătat că doreşte să dezvolte un sistem informatic la nivelul autorităţii pentru a putea rezolva în termen foarte scurt, de 24-48 de ore, numeroasele reclamaţii primite la autoritate.
 
Potrivit lui Negriţoiu, criza de imagine din sistemul de asigurări nu poate fi rezolvată doar prin acţiuni de imagine, pentru că fundamentele sunt structurale, iar fără o reformă reală nu va putea fi reconstruită încrederea.


 
Mai puteţi citi:
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările