Kaufland deschide un nou supermarket şi creează 100 de noi locuri de muncă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
kaufland interior

Kaufland continuă să investească în România şi deschide un magazin la Turnu Măgurele, judeţul Teleorman, ajungând la o reţea naţională de 149 de hipermarketuri.

Prin această deschidere, compania generează 100 locuri de muncă noi, prin care încurajează dezvoltarea comunităţii locale.

Cu ocazia deschiderii magazinului, Kaufland a pregătit o serie de surprize pentru cumpărători. Astfel, începând de joi, 3 februarie, pe lângă produsele din oferta săptămânală, clienţii sunt aşteptaţi cu reduceri şi promoţii speciale la articole non-alimentare, amplasate într-un cort special amenajat în parcarea magazinului. 

Situat pe Şoseaua Alexandriei, Nr. 7A, Turnu Măgurele, noul hipermarket îşi aşteaptă clienţii zilnic, de luni până sâmbătă între 07:30-21.00, iar duminică de la 08.00 până la 20:00.

Magazinul are o suprafaţă totală de aproximativ 5.600 metri pătraţi, dintre care 3.100 de metri pătraţi sunt destinaţi spaţiului interior de vânzare. Parcarea oferă 261 de locuri, dintre care 7 pentru persoane cu dizabilităţi, 8 pentru părinţi şi 2 locuri de parcare cu acces la staţiile e-charge pentru maşinile electrice. De asemenea, magazinul este prevăzut şi cu două rastele pentru clienţii care vin cu bicicleta la cumpărături.

Hipermarketul este dotat cu 8 case de marcat standard, raion extins de legume şi fructe,  vitrină cu servire asistată cu o lungime de 20 metri, pentru o varietate mare de produse proaspete şi, de asemenea, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare şi drogherie.

În galeria comercială, clienţii au acces şi la o pizzerie, cofetărie, farmacie, un pet shop şi un punct de accesorii GSM.

În exterior, clienţii sunt aşteptaţi la punctul Grill cu o gamă variată de mâncăruri savuroase, gata preparate.

Clienţii se vor putea bucura şi de facilităţi prietenoase cu mediul în interiorul magazinului:

Kaufland Turnu Măgurele este al doilea hipermarket prevăzut la interior cu un automat de reciclare tip self-service pentru trei tipuri de ambalaje - PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă şi doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru). Clienţii care reciclează astfel vor primi o sumă de bani sub formă de cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin.

În spaţiul special amenajat sub forma unei broscuţe ţestoase, clienţii pot depune pentru reciclare ambalajele ale produselor de îngrijire personală sau de curăţenie şi vor primi drept răsplată pentru comportamentul ecologic cupoane cu 50% reducere pentru cumpărarea altora noi, la alegere din produse selecţionate, conform campaniei lunare. Clienţii pot aduce spre colectare sticle goale din plastic de şampon, balsam, gel de duş, cremă de corp, de faţă sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar şi recipiente goale de produse de curăţenie, precum detergenţi de haine sau de vase, soluţii de curăţare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informaţii din magazin.

Magazinul integrează şi un punct de colectare a măştilor de unică folosinţă, care vor fi ulterior eliminate din mediu şi valorificate energetic, în cadrul unui proiect pilot de mediu, iniţiat de organizaţia neguvernamentală „Oraşul Meu, Culorile Mele”, cu sprijinul Kaufland România. Vor fi putea fi colectate patru tipuri de măşti: măştile de plastic de unică folosinţă, măştile FFP2, măştile FFP3 şi măştile chirurgicale, dacă nu provin dintr-un mediu medical. Nu vor putea fi colectate măşti din material textil, confecţionate acasă sau alte articole de protecţie, deşeuri periculoase (ascuţite, inflamabile, reactive, corozive, toxice, infectate sau patogene), deşeuri medicale, baterii, recipiente sub presiune sau sticlă spartă.

Magazinul oferă toate măsurile sporite de protecţie şi prevenţie împotriva Covid-19 necesare în această perioadă. Astfel:

Toate suprafeţele de contact şi obiectele des utilizate de clienţi şi angajaţi, toaletele şi spaţiile comune sunt dezinfectate frecvent;

Magazinul este dotat cu staţii cu dezinfectant de mâini gratuit;

Casele de marcat sunt dotate cu geamuri de protecţie din plexiglas;

Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indică distanţa de siguranţă de minim 2 metri;

Toţi angajaţii au echipamente de protecţie şi cunosc măsurile de prevenţie, având la dispoziţie şi o linie telefonică specială pentru informare corectă şi completă;

În magazin sunt difuzate şi afişate mesaje de informare şi reamintire a importanţei respectării măsurilor de prevenţie

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite