generatia z - ultimele știri
Numărul celor din Generația Z care lucrează cu normă întreagă este pe cale să depășească numărul celor din generația baby-boomers, cei născuți între 1945 și 1964, ale căror cariere se încheie.
Un tânăr de 22 de ani, proaspăt absolvent cu o diplomă în administrarea afacerilor, spune că a depus peste 1.700 de cereri de angajare, dar în cele 10 luni în care și-a căutat un loc de muncă, a primit o singură ofertă.
Tinerii din generația Z au ajuns subiectul de discuție al multor persoane. Totuși, acest lucru nu este neapărat un semn bun, ba dimpotrivă. Conform autorului unui articol publicat de Daily Mail, acești tineri „cred că lumea se învârte în jurul lor”, iar „lipsă de respect este omniprezentă”.
Unul din trei tineri se simte vinovat pentru că folosește ChatGPT și alte instrumente IA la locul de muncă, în timp ce un procent asemănător se teme că se bazează prea mult pe IA la job.
Conform unor cercetări, generația Z - adică cei născuți între 1997 și 2012 – este mai puțin activă din punct de vedere sexual față de alte generații. Dependența de tehnologie, stresul și problemele de sănătate mintală afectează viața sexuală a tinerilor, relatează NY Post, citând HuffPost.
„The Cove”, un club de noapte din Nashville, oferă adulților peste 18 ani o alternativă la viața de noapte tradițională: un spațiu de distracție fără alcool unde tinerii creștini se pot relaxa fără a-și compromite valorile religioase, relatează Fox News.
Într-o eră a informației și conștientizării crescute a riscurilor pentru sănătate, o tendință aparent paradoxală își face simțită prezența: bronzarea artificială este mai populară ca niciodată în rândul tinerilor din Generația Z.
Taylor Swift a ajuns să dea tonul și în materie de... iubiți! Cântăreața pare să fi reușit să schimbe preferințele femeilor în materie de bărbați, în special a celor din Generația Z. Pe Tiktok au apărut tot mai multe videoclipuri în care tinerele argumentează ce își doresc.
Peste 100 de studenți au provocat experții la dezbaterea privind viitorul educației în România. Cele mai recente date arată că, în România, la fiecare 1.000 de persoane cu vârste cuprinse între 20 și 29 de ani, există 46,2 absolvenți de învățământ superior, comparativ cu 61,9 în medie la nivelul UE.
Românii nu-și mai cunosc vecinii, nu mai pot merge prin bloc să ceară cu împrumut o cană cu zahăr. Tinerii sunt cei care evită cel mai adesea relațiile cu oamenii care locuiesc alături, iar motivele sunt multiple.
Ziua îndrăgostiților este folosită tot mai frecvent în campaniile de marketing, iar tinerii din Generația Z cheltuie mulți bani cu această ocazie, însă pentru propria persoană.
Tinerii din ziua de azi nu văd cu ochi buni feminismul. Andrew Tate, unul dintre idolii generației Z
S-ar putea crede că normele sociale actuale ar trebui să îi facă pe tineri să fie mai deschiși cu privire la egalitatea de gen și la ideile feministe.
Pentru generațiile mai tinere, obiectivele financiare, cum ar fi cumpărarea unei case și economisirea pentru pensie, pot părea imposibil de atins.
În ciuda faptului că, din punct de vedere financiar, este una dintre cele mai copleșite generații de până acum, generația Z este obsedată să fie bogată.
Peste jumătate dintre clienții care aparțin generațiaei Z preferă casele de marcat self-service și chiar ar renunța la magazinele care nu le au în dotare.
Marea majoritate a celor din generația Z afirmă că habar nu au despre ce să vorbească cu colegii lor de muncă.
Şapte din zece tineri ai Generaţiei Z simt nevoia să lucreze cel puţin trei zile pe săptămână de la birou pentru a fi productivi şi a colabora eficient cu echipa, arată un nou studiu.
Angajatorii fac tot posibilul să evite angajarea proaspeților absolvenți de facultate și încearcă în schimb să atragă profesioniști mai în vârstă chiar dacă trebuie să le acorde mai multe beneficii și salarii mai mari, arată un sondaj.
Actrița Jodie Foster, în vârstă de 61 de ani, a mărturisit în cadrul unui interviu că generația Z este câteodată „foarte enervantă”, însă speră că poate ajuta vedetele în devenire să-și croiască propriul drum.
Pe măsură ce așa-numita Generație Z devine tot mai prezentă ca forță de muncă, unele dintre obiceiurile sale arată că, la birou, ar putea apărea o ciocnire culturală între generații.
O analiză realizată de BBC în ceea ce privește fluxurile de știri despre războiul dintre Hamas și Israel arată un contrast vădit între platformele X și Tik Tok referitor la natura reacțiilor la conflict și de la ce fel de utilizatori provin acestea.
Un studiu efectuat de platforma de recrutare franceză Jobteaser arată că tinerii din Generația Z nu au un traseu profesional clar în minte, dar au o bună doză de încredere în sine.
Principalele motive de îngrijorare ale românilor din generațiile Millennials și Z sunt costul tot mai ridicat al vieții de zi cu zi și evoluția economiei, potrivit unui studiu Deloitte.
Experienţele online captează tot mai mult atenţia consumatorilor, în special pe cea a generaţiilor mai tinere, potrivit raportului Deloitte Digital Media Trends 2023, potrivit Agerpres.
Mai mult de jumătate din tinerii cu vârste între 18 și 24 de ani spun că salariile sunt prea mici pentru nivelul lor de experiență, iar doi din cinci nu se angajează în domeniul studiat.
Nu acceptă ideea de obediență, vor să fie implicați activ în luarea deciziilor, interesați de mediu și sceptici cu privire la capitalism, așa pot fi descriși tinerii din Generația Z, potrivit studiului „Adevărul despre Noua Europă 2023”. Specialiștii spun că această generație va da o nouă dinamică
Într-un documentar lansat miercuri pe platforma de streaming Disney+, papa Francisc a participat la un joc insolit de tip întrebări-răspunsuri alături de 10 tineri hispanofoni, scrie Agerpres.
Producătorii de ceasuri de lux au început cursa pentru cucerirea Generaţiei Z şi a milenialilor care ar putea deveni un puternic motor de creştere pentru acest sector, informează AFP.
Boicotată de guvernele tot mai multor state pe motiv de spionaj, aplicația chineză TikTok se transformă pe zi ce trece într-un adevărat motor de căutare pentru tinerii din toată lumea.
Cea mai nouă ediție Art Safari va fi o adevărată călătorie în timp, una interculturală, de excepție! Expoziția de la Palatul Dacia-România va expune de la lucrări ale celor mai renumiți pictori spanioli impresioniști până la concepte unice, venite de la proaspetele talente ale generației Z.
Mulți dintre clienții lui Copps sunt din sectorul financiar sau din întreprinderi nou înființate. Primul pas pe care îl face este să afle de ce o persoană are probleme cu apelurile telefonice.
Tinerii din Generația Z prețuiesc siguranța financiară mai mult decât familia sau chiar sănătatea, iar beneficiile speciale care îi atrag pe tineri către un loc de muncă sunt abonamentul la sala de sport și cadourile primite de la angajator.
Situația financiară se află în prim planul atenției Generației Z, fiind considerată mai importantă decât satisfacția împlinirii personale în plan familial sau chiar sănătatea.
Era social media a adus cu sine și noi meserii în continuă dezvoltare, care îi atrag cu precădere pe tinerii Generației Z, în top fiind influencerul. Dintre ei, modele au devenit aceia care, pe scurt, promovează ideea unei vieți luxoase.
Sondajele și cercetările realizate la nivel global dar și în România arată că generația Z nu mai vrea să trăiască viața părinților. Iată care sunt cauzele fenomenului
Invitata ediției Adevărul Live, realizată și moderată de Antoaneta Banu, Mihaela Feodorof, executive coach și business consultant explică de ce tinerii de azi sunt atât de preocupați de sănătate și fericire și cum să îi întelegem pentru a forma viitoarele generații din piața muncii
Segmentul second-hand al pieţei de ceasuri de lux va înregistra o creştere de 75% până la finele acestui deceniu şi va reprezenta aproape jumătate din piaţa totală, datorită tinerilor cumpărători.
Unul din zece tineri din Generația Z are intenția de a începe o afacere anul acesta, este una dintre concluziile ce reies din cea de-a treia ediție a studiului „Insights PulseZ”.
Unu din cinci tineri sub 24 de ani își dorește să fie celebru, arată ultimul studiu Insights PulseZ 2022, care a testat stările și comportamentele în mediul online sau de consum ale tinerilor, precum și nevoile, motivațiile personale și preferințele generației Z.
Peste 50% dintre tinerii care compun generația Z și 45% dintre mileniali ar fi dispuși să câștige mai mult ca să trăiască mai confortabil mai degrabă decât să-și ia mai multe zile de concediu.
Cei mai mulți din Generația Z își amintesc că nu au primit mai mult de un an de instruire pentru scrisul de mână, ei reprezentând avangarda unei lumi fără cursivitate.
De la pălării de 300 de dolari la pantofi sport de 900 de dolari şi tricouri de 700 de dolari, sectorul luxului este îngrijorat de apetitul consumatorilor din generaţia Z.
Segmentul tinerilor din noua generaţie devine tot mai activ şi populează platformele de recrutare în căutare de internship-uri, joburi part-time sau sezoniere, care să îi ajute în a căpăta experienţă sau, cel puţin, în a-şi asigura o sursă de venit p...
Tinerii adolescenti din România pun pe primul loc familia atunci cand vorbesc de modele pe care le urmează în viata (45%), urmată de liderii de business (35%), dând exemple ca Elon Musk, Bill Gates, Steve Jobs, în general lideri care au legatură cu t...
Un grup tot mai numeros de tineri din Generaţia Z, cei născuţi după 1997, nu au lucrat niciodată fizic şi poate nici nu o vor face, pentru că fie au absolvit în cursul pandemiei, fie au avut primul loc de muncă în timpul carantinelor, ca apoi multe c...
Şase din zece (60%) români din generaţiile Millennials şi Z vor un program de lucru flexibil şi să lucreze din diferite locuri, inclusiv de acasă, potrivit unui studiu Deloitte, desfăşurat în 19 ţări europene, inclusiv în România, care arată că doar ...
Busculada creată la festivalul Astroworld care a avut loc la Houston, statul american Texas, în urma căreia au murit opt persoane, a prilejuit teorii ale conspiraţiei satanice pe Tik Tok. Cei mai vulnerabili la ele sunt tinerii din Generaţia Z (născu...
Lipsa de haine noi în magazine îi determină pe cumpărători să ia în considerare opţiunea second hand pentru sărbători, transmite Reuters.
În numărul de astăzi, vă prezentăm declaraţiile oficiale ale purtătorilor de cuvânt ai Ministerului chinez al Afacerilor Externe din perioada 18-26 octombrie 2021 şi, în final, un important material apărut în presa chineză despre Taiwan, avându-l ca ...
Mersul pe jos şi evitarea risipei de mâncare se numără printre acţiunile sustenabile cel mai des întâlnite în rândul generaţiei Z, potrivit datelor studiului naţional Insights PulseZ.
Interesul pentru siguranţă şi planificare financiară manifestat de generaţia Z, care cuprinde tinerii cu vârste între 16 şi 24 ani, este ridicat, arată datele unui studiu realizat de Romanian Business Leaders (RBL), în parteneriat cu Aegon România, î...
Reprezentanţii generaţiei Z susţin că fac achiziţii echilibrate, în egală măsură în online şi offline, în vreme ce mai mult de jumătate dintre ei şi-au propus să economisească şi să câştige mai mulţi bani în 2021 comparativ cu pierderile suferite anu...
Doar 12% dintre tinerii din România vor să lucreze în străinătate şi tot atâţia sunt cei care intenţionează să îşi deschidă o afacere, arată datele celui mai recent studiu naţional Insights PulseZ.
Principalele motive de îngrijorare ale românilor din Generaţiile Millennials şi Z sunt educaţia şi dezvoltarea abilităţilor personale şi profesionale, nivelul de corupţie din mediul de afaceri şi din politică, precum şi protecţia mediului, arată un s...
Unul din 10 mileniali (persoane din categoria de vârstă 24-37 ani) şi unul din 10 tineri din Generaţia Z (persoane din categoria de vârstă 18-23 ani) care au fost vizaţi de o tentativă de fraudă au şi căzut victime şi au pierdut sume de bani, arată ...
Venitul mediu al unui tânăr român din Generaţia Z este de 432 de euro pe lună, iar în România, pentru mai bine de o treime dintre tineri (39%), părinţii sunt în continuare principala sursă de venit, în timp ce 31% au un loc de muncă full-time, iar 12...
Situaţia financiară rămâne un factor de stres pentru Millennials, mai ales pentru cei care şi-au început cariera la debutul crizei financiare din 2008, iar acum se confruntă cu o nouă recesiune, susţin specialiştii Deloitte.
Comportamentul de consum al tinerilor din generația Z s-a schimbat radical în perioada stării de urgenţă şi după, la fel cum s-a schimbat şi atitudinea lor faţă de bani, arată studiul Insights PulzeZ, realizat de echipa Vreau să Fiu Antreprenor (VSF...
Generaţiile Millennials şi Z manifestă sentimente de nesiguranţă şi pesimism când abordează teme precum societatea, cariera şi viitorul lor, conform celui mai recent studiu Deloitte Global Millennial Survey.