Teatrul Tony Bulandra, în Campania Naţională „Artiştii pentru Artişti” 2019
0Spectacolul Take, Ianke şi Cadîr, producţie a Teatrului Tony Bulandra, se joacă pe data de 28 martie 2019 în cadrul Campaniei Naţionale „Artiştii pentru Artişti”, eveniment organizat de UNITER, aflat la cea de-a 18-a ediţie, dedicat sprijinirii artiştilor cu probleme de sănătate şi existenţă.
Sumele strânse din vânzarea de bilete, donaţii şi sponsorizări se pot vira în contul RO40RZBR0000060007801286 deschis la Raiffeisen Bank, Agenţia Piaţa Amzei, Fondul de Solidaritate Teatrală. Alătură-te Campaniei, cumpără bilete, bucură-te de teatru şi fă o faptă bună!
„Campania Naţională „Artiştii pentru artişti”, prin UNITER, pentru a 18-a oară, oferă sprijin financiar artiştilor cu probleme grave de sănătate şi existenţă. Pot fi beneficiari ai campaniei artişti, indiferent de vârstă, din toată ţara, care trec printr-o perioadă dificilă a vieţii lor, cu probleme medicale şi o sănătate precară. Sunt multe feluri de a fi activ şi de a face ceva concret pentru această cauză. Şi nu este vorba doar despre solidaritatea de breaslă! Este vorba, în primul rând, despre solidaritatea umană. EMILIA POPESCU si MARIUS MANOLE sunt mesagerii faptelor bune pe parcusul lunii martie. Sunt ambasadorii de anul acesta ai Campaniei „Artiştii pentru artişti” şi vş invită să luaţi parte la schimbarea de atitudine faţă de situaţia delicată, dar rezolvabilă, a artiştilor noştri aflaţi în dificultate”, arată Teatrul Tony Bulandra.
Teatre din toată ţara au răspuns afirmativ Campaniei iniţiate şi organizate de UNITER, iar Teatrul Tony Bulandra nu a rămas mai prejos, de-a lungul timpului fiind implicat în diverse campanii de responsabilitate socială. Lista completă a teatrelor o puteţi consulta pe https://www.uniter.ro/ sau https://www.facebook.com/UNITERoficial/.
„O prietenie de o viaţă îi leagă pe taţii lor, Tache şi Ianke, precum şi pe vecinul Cadîr, negustor şi el. Un creştin, un evreu şi un turc – pare începutul unui banc – sunt prieteni de-o viaţă şi nu şi-au pus niciodată problema diferenţei de credinţă sau de cultură până când copiii lor, crescuţi în această normalitate, au vrut să se comporte ca şi cum lumea întreagă gândea precum taţii lor. Dar lumea e dură şi nu suportă căsătoriile de acest gen, comunitatea se opune şi părinţii sunt nevoiţi şi ei să se împotrivească pentru a nu fi ostracizaţi la bătrâneţe. Replicile sunt pline de umor şi atmosfera de provincie e leneşă, comuniunea mucalită între negustori e în aerul plin al scenei. Aşa s-a scris… Piesa a fost jucată de mai multe generaţii de mari actori, ca şi cum fiecare generaţie simte nevoia să o monteze încă odată pentru a-şi da măsura talentului său. Mihai Constantin Ranin a câştigat încă un „pariu” cu târgoviştenii, acum, la jumătate de mai, cu puţină vreme înainte de un nou festival Babel… Numai să fie lăsat să meargă mai departe… Cum cine? Directorul de la „Tony Bulandra”…”, mai arată instituţia teatrală.