Google a cumpărat compania britanică spider.io, specializată în lupta contra fraudelor cu clicuri online

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Grupul american Google a a achiziţionat compania britanică spider.io, specializată în detectarea şi lupta contra fraudelor ce vizează publicitatea online.

„Publicitatea ajută la finanţarea universului digital“, a subliniat Neal Mohan, unul dintre directorii serviciului de publicitate de la Google, într-un mesaj publicat pe site-ul diviziei publicitare DoubleClick.

„Acest ecosistem nu poate să se dezvolte decât dacă companiile care plasează anunţuri pot să cumpere (spaţii publicitare) în media online, fiind convinşi că anunţurile lor ajung la persoane reale şi că rezultatele pe care le obţin se bazează pe un interes real“, a continuat Neal Mohan.

Companiile care plasează anunţuri plătesc în general pentru reclamele lor online în funcţie de numărul de clicuri pe care acestea le generează - element care ar trebui să reflecte interesul internauţilor.

Dar unii fraudează acest sistem declanşând clicuri automate în masă, generate de computere infectate, iar acest fapt poate fi detectat de compania spider.io.

Google intenţionează să integreze această tehnologie în produsele sale publicitare fixe şi video, afirmă Neal Mohan.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite