Din ce surse atrag trafic magazinele online din România: analiza a peste 200 de business-uri eCommerce

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Traficul din motoarele de căutare reprezintă (încă) oxigenul magazinelor online din ţară, acesta reprezentând peste 40% din totalul vizitatorilor, conform unei analize realizate de wall-street.ro, care a luat în calcul peste 230 de magazine online din România.

Wall-street.ro a folosit in analiza datele de trafic estimative ale magazinelor ElectroIT, de haine, cosmetice, magazine ce comercializeaza produse pentru copii, carti, home deco si bijuterii.

Toate categoriile analizate atrag cel mai mult trafic din search, traficul direct fiind de cele mai multe ori la jumatate fata de cel din cautari. Din social media provine circa 10% din traficul total, cu exceptia magazinelor de haine. Acestea atrag aproximativ 20% din trafic din retele sociale. Mail-ul NU functioneaza satisfacator in cazul niciunei categorii de produse, ponderile din totalul vizitelor fiind de sub 1%. Display-ul acopera de asemenea foarte putin din traficul total atras de magazine, in general fiind de circa 1,5%.

Vezi mai jos din ce surse atrag trafic magazinele online, in functie de categorii, dar si per total.

ElectroIT: 24 de magazine analizate

Trafic Direct – 22,79%

Mail – 0,39%

Referrals – 23,08%

Search – 49,08%

Social Media – 3,52%

Display – 1,15%

Citeşte continuarea pe wall-street.ro

Tehnologie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite