Proiectul are ca obiectiv automatizarea controlul accesului în interiorul Spitalului Municipal Orşova şi va consta în implementarea de către Telekom Romania a unei soluţii de supraveghere video, control acces în spital şi în secţii, precum şi instalarea unor porţi de acces moderne, dotate cu sistem de glisare cu acţionare electrică şi sistem de degivrare.
 
Controlul accesului pietonal prin intrarea principală va fi realizat prin intermediul centralei de control acces prevazute cu două cititoare intrare/ieşire şi jurnal de evenimente ce poate fi descărcat pe computer.
 
În interiorul spitalului, controlul accesului va fi realizat prin cele 20 de uşi de interior, prevăzute cu cititor de cartele pentru intrare şi buton pentru ieşire.
 
Pentru controlul accesului auto prin poarta principală, soluţia implementată de Telekom România va cuprinde poarta culisantă cu antrenare pe cremalieră şi actionare prin telecomandă. În plus, accesul auto prin poarta secundară pentru ambulanţe se va realiza prin poarta batantă cu acţionare din telecomandă.
 
Proiectul prevede inclusiv construcţia efectivă a celor două porţi auto, precum şi a porţii de acces pietonal.
 
Pentru personalul medical şi auxiliar au fost prevăzute un număr de 200 de cartele de acces printabile, respectiv 40 de telecomenzi cu două canale.
 
Implementarea acestui proiect în parteneriat cu Telekom Romania este un prim pas din planul de modernizare şi dezvoltare care va face din Spitalul Municipal Orşova o unitate medicală de referinţă.