Samsung a lansat noua generaţie de Smart TV în România. Pentru români înseamnă Internet şi aplicaţii

Samsung a lansat noua generaţie de Smart TV în România. Pentru români înseamnă Internet şi aplicaţii

Samsung are o serie nouă de televizoare smart pentru 2013.

Samsung aduce în România o nouă generaţie de televizoare Smart TV. Compania a spus că aşteptările sunt promiţătoare pentru această gamă de produse şi publicul român este receptiv.

Ştiri pe aceeaşi temă

Samsung Electronics Co., Ltd., lider mondial în media digitală şi tehnologii de convergenţă, lansează în România generaţia 2013 de televizoare Smart TV, deschizând o nouă eră în materie de sisteme Home Entertainment. Noua generaţie de televizoare inteligente aduce pe piaţa locală ultimele inovaţii tehnologice, cea mai bună calitate a imaginii, noi functionalităţi şi mai multe aplicaţii, oferind conţinut adaptat unei game largi de preferinţe.

Noile Smart TV-uri vor fi disponibile la preţuri ce variază între 1.899 lei (32 inci, HD ready) şi 12.299 lei (55 inci, Full HD), în funcţie de diagonală şi de alte caracteristici tehnice, se arată în comunicatul remis „Adevărul“.

„Televizoarele Smart TV se bucură de o popularitate ridicată în rândul consumatorilor, atât pe plan internaţional, cât şi local. Anul trecut, spre exemplu, un cumpărător român din cinci a ales un Smart TV, la numai doi ani de la lansarea conceptului de televizor inteligent la nivel internaţional“, a declarat Ana-Maria Păsculescu, product manager TV pentru Samsung Electronics România.

Ea a mai spus că în 2013 la trei televizoare vândute, unul va fi inteligent. „Creşterea rapidă a interesului pentru televizoarele inteligente Samsung şi a gradului de cunoaştere al românilor ne-a determinat să le monitorizăm şi mai atent preferinţele, gradul de utilizare a functionalităţilor şi a aplicaţiilor oferite de aceste produse“, a mai afirmat Păsculescu.

Televizoarele inteligente Samsung şi noul nivel de experienţă interactivă

Platforma Samsung Smart Hub disponibilă pe generaţia 2013 de televizoare Smart a fost reproiectată pentru a simplifica procesul de căutare. Conţinutul este organizat în trei secţiuni principale, având o interfaţă uşor de folosit şi pictograme dinamice care facilitează previzualizarea instantanee a secţiunilor.

Aceste secţiuni sunt: Fotografii, Videoclipuri & Muzică - această secţiune le permite consumatorilor să organizeze conţinutul cu caracter personal şi fişierele existente pe televizorul Samsung Smart TV şi pe alte dispozitive concetate cu acesta. Socializare – secţiunea afişează conţinutul creat de prieteni şi familie, videoclipuri populare de pe Facebook, Twitter, YouTube, precum şi alte servicii de video call. Aplicaţii – organizează aplicaţiile Samsung descărcate şi recomandarile pentru a uşura accesul utilizatorilor. 

George Catrina a vorbit despre conţinutul disponibil pe televizoare

Smart Interaction le permite utilizatorilor sa interacţioneze uşor şi rapid cu funcţiile televizorului Samsung. Modelele din 2013 folosesc un set complex de algoritmi care asigură o detectarea mai precisă a feţei şi o interpretare mai bună a mişcărilor şi a vocii. Noile televizoare le permit utilizatorilor să navigheze prin meniu, să regleze volumul sau să dea like unui pot pe Facebook prin simpla realizare a semnului OK cu mâna.

Smart TV şi priza la cumpărătorul român

Studiul „Samsung Smart Q – Cât de bine îţi cunoşti Smart TV-ul?” a fost realizat de Samsung în luna aprilie a acestui an, pe un eşantion de 5.150 de persoane din mediul urban, cu vârste între 22 şi 55 de ani, posesori sau nu de Smart TV. Potrivit rezultatelor acestui sondaj, românii sunt familiarizaţi cu conceptul de Smart TV şi îl asociază mai ales cu accesul la Internet şi la aplicaţii.

În urma studiului, 81.64% dintre respondenţi au declarat că sunt interesaţi să folosească Smart TV-ul în principal pentru a naviga pe Internet, 66,69% pentru video on demand, 58,4% pentru a avea acces la aplicatii. In ceea ce priveste utilizatorii de Smart TV, cea mai importanta functie este conecarea Smart TV-ului cu alte aparate din casă (50,4%).

Referitor la intenţia de cumpărare a unui Smart TV în următoarele 6 luni, aproximativ 40% dintre respondenţii care nu au încă Smart TV au declarat că doresc să achiziţioneze un astfel de televizor inteligent şi că sunt interesaţi de aplicaţiile şi de facilităţile pe care aceste produse le oferă.

citeste totul despre: