Comerţul online mobil: un retailer are, în premieră, aplicaţie de iPad

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Fashion Days vrea o bucată din comerţul online şi de tabletă. FOTO Răzvan Băltăreţu/Adevărul
Fashion Days vrea o bucată din comerţul online şi de tabletă. FOTO Răzvan Băltăreţu/Adevărul

Fashion Days lansează prima aplicaţie pentru iPad a unui fashion retailer online din România. Mişcarea acestui magazin nu este surprinzătoare, dată fiind tendinţa pieţei: oamenii încep să cumpere mai mult online şi să folosească noile gadgeturi.

Compania elveţiană este primul retailer de fashion online din România care oferă clienţilor săi posibilitatea de a face cumpărături online rapide, avantajoase şi sigure direct de pe dispozitivele lor mobile Apple. Prin intermediul noii aplicaţii, mai mult de 200.000 de produse de la peste 500 de branduri sunt acum uşor de accesat şi de pe iPad, asta după ce în trecut erau disponibil prin iPhone, se arată în comunicatul remis „Adevărul“.

Aplicaţia este disponibilă în App Store, iar compania se laudă că direct din meniul aplicaţiei, clienţii pot comanda produse în patru paşi simpli şi au la dispoziţie inclusiv plata securizată cu cardul. „Noua aplicatie pentru iPad este încă un pas pe care îl facem pentru a facilita accesul clienţilor Fashion Days la o gamă şi mai largă de produse, atât în campanii de tip flash sale, cât şi în colecţii in season de la branduri internaţionale, care sunt disponibile în stoc“, a declarat Camelia Ganga, Brand Manager Fashion Days. 

Odată cu lansarea noii aplicaţii, compania consideră că în următorii doi ani mai mult de 50%-60% din numărul total al comenzilor va fi realizat de către clienţi în mişcare, direct de pe telefon sau tabletă. Este un trend natural, dată fiind tehnologizarea populaţiei, iar clienţii pot introduce în aplicaţia Fashion Days şi datele conturilor prin care pot plăti electronic, cum ar fi card sau PayPal.

Cum arată aplicaţia de iPad de la Fashion Days

image
image
Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite