Primul Black Friday, cu 65% mai popular decât Black Friday tradiţional

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Primul val de Black Friday a generat cu 65% mai multe apariţii în mass-media online autohtone faţă de cel de-al doilea val, arată o analiză de monitorizare realizată de MediaIQ. Astfel, pe 22 noiembrie au fost scrise 1.675 de articole despre Black Friday, comparativ cu 590 de articole apărute pe 29 noiembrie.

În social media, menţionările legate de Black Friday sunt comparabile pentru cele două perioade. În data de 22 noiembrie, au fost înregistrate 1.214 de menţionări, în timp ce pe 29 noiembrie au existat 1.205 de menţionări. Subiectul Black Friday a înregistrat un total de 9.310 de articole online şi 7.490 menţionări în social media, în intervalul 1-30 noiembrie 2013, potrivit unui comunicat MediaIQ, remis adevarul.ro. 

eMAG – cel mai menţionat magazin online de IT

În ceea ce priveşte companiile asociate cu subiectul reducerilor din luna noiembrie, eMAG conduce detaşat zona de magazine IT. În perioada 1-30 noiembrie, în contextul Black Friday, au apărut 2.223 de articole despre eMAG şi 1.716 menţionări în social media. Despre retailer-ul online s-a discutat cel mai mult tot pe data de 22 noiembrie, când au apărut 525 de articole referitoare la eMAG versus 122 de apariţii online în data de 29 noiembrie.

În topul celor mai menţionate magazine online de IT, în contextul Black Friday, se află şi Evomag, F64 şi PC Garage. Evomag a înregistrat 855 de apariţii în mass-media online în luna noiembrie. Acesta este urmat de F64, cu 646 de apariţii, şi de PC Garage, cu 279 de articole online.

Domo – cel mai popular magazin de electrocasnice în mass-media online

Unii dintre cei mai mediatizaţi jucători din zona electrocasnicelor au fost Domo, Flanco şi Altex. Primul a înregistrat 1.911 apariţii în mass-media online, cu un vârf de expunere atins în 22 noiembrie, când au apărut 324 de articole referitoare la Domo. În perioada 1-30 noiembrie, au existat şi 557 de menţionări referitoare la Domo, în social media.
Următorul în top este Flanco – acesta a înregistrat un total de 1.383 de apariţii online în luna noiembrie, în contextul Black Friday. Dintre acestea, cele mai multe au fost în data de 22 noiembrie – 283 de articole. În social media, Flanco a generat un număr de 359 de menţionări valabile pentru luna noiembrie.

Despre Altex au apărut 638 de apariţii în luna noiembrie, respectiv 353 de menţiuni pe reţelele sociale.

TinaR – lider detaşat în apariţiile online, pe segmentul fashion

În ceea ce priveşte magazinele de fashion, pe primul loc în topul unora dintre cele mai mediatizate magazine, cu ocazia Black Friday, se află Tina R. Magazinul a înregistrat nu mai puţin de 1.908 de apariţii online în perioada 1-30 noiembrie 2013. Acesta este urmat în top de Fashion Days (75 articole online), Matar (41 articole online) şi Zorile Store (35 articole online).

Cărtureşti – cea mai mare expunere dintre librăriile online

În ceea ce priveşte librăriile online, cel mai mult s-a scris în luna noiembrie despre Cărtureşti (674 de articole online şi 106 menţionări în social media), urmat de Nemira (477 de apariţii online), Curtea Veche (411 apariţii) şi Elefant.ro (313 apariţii).

Alte subiecte hot ale lunii noiembrie

Printre subiectele amplu dezbătute în mass-media online de la noi în luna noiembrie se numără şi: cazul Roşia Montană (5.925 articole), scandalul generat de Cheloo la X Factor (759 articole) şi vizita oficială a premierului chinez în România (615 articole).

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite